Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - Dynamic Selling Group sustine centrul pentru persoanele aflate in carantina Galati
Dynamic Selling Group sustine centrul pentru persoanele aflate in carantina Galati
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 27 Mar 2020 11:00
Pentru ca suntem convinsi ca orice gest face diferenta astazi, noi ales sa ne implicam cu ce putem in sustinerea eroilor momentului. Intrucat povestea fondatorilor Dynamic Selling Group a inceput la Galati, iar legatura cu comunitatea de acolo este foarte puternica, echipa Ramplast si-a adus aportul pentru inceput sprijinind UVSAR Galati cu o donatie menita sa le acopere cheltuielile necesare pentru a functiona pe perioada starii de urgenta.
Asociatia pentru Instruire in Situatii de Urgenta - UVSAR Galati a infiintat un centru de monitorizare a persoanelor aflate in carantina si izolare la domiciliu pe fondul pandemiei de coronavirus. Voluntarii nostri tin legatura cu sutele de persoane din Galati aflate in aceasta situatie si transmit informatiile obtinute autoritatilor judetene. Deoarece este foarte greu de verificat un numar mare de oameni, au organizat un centru de permanenta intr-o locatie pusa la dispozitie de Prefectura, si doua linii telefonice, care pot fi apelate non-stop.
In acest context au creat Fondul de Urgenta, pentru asigurarea costurilor de operare a Centrului de Monitorizare si Comunicare. In ultimele zile, au triplat numarul de voluntari implicati in acest demers si fac noi recrutari pentru a functiona la nivel optim si a monitoriza numarul in crestere de persoane aflate in carantina si/sau in izolare la domiciliu.
Zilnic, au nevoie sa asigure voluntarilor apa (50 de litri), o masa calda (50 de portii) si alte cheltuieli ce mai pot interveni. Costurile sunt intr-o continua crestere din cauza situatiei in permanenta schimbare, au suplimentat numarul de voluntari de la 21, cati erau initial, la 60 si probabil ca vor mai avea nevoie.
Noi le vom fi alaturi in demersul lor de a monitoriza persoanele aflate in carantina si incurajam pe oricine poate sa sprijine demersul lor sau sa ia initiativa unui astfel de centru si in alte zone afectate.
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left