ELECTRIC PLUS: 2.000 de oameni au participat la showroom-ul "Barrier test mobil" |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Camelia Pantel 26 Sep 2017 15:00 |
Brandul de tamplarie termoizolanta BARRIER® a derulat proiectul BARRIER TEST MOBIL in perioada mai – septembrie 2017. In showroomul mobil interactiv au intrat 2.000 de persoanele interesate sa interactioneze cu produsele BARRIER® cu ajutorul realitatii virtuale.
BARRIER® a investit peste 150.000 de euro in aceasta campanie. Proiectul derulat in parteneriat cu Discovery si Top Booking s-a desfasurat in 16 orase din intreaga tara (Cluj, Sibiu, Brasov, Ploiesti, Mangalia, Constanta, Tulcea, Galati, Focsani, Tecuci, Bacau, Iasi, Radauti, Campulung Moldovenesc, Baia Mare, Timisoara), in perioada 26 mai – 17 septembrie 2017.
|