VEKA: Ferestrele ieftine ii vor costa mai mult pe clienti |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 27 Iul 2015 15:19 |
Cat de bine se informeaza romanii inainte de a lua decizia de achizitie a tamplariei termoizolante, care este principalul criteriu de cumparare si de ce ferestrele ieftine ii vor costa mai mult pe romani, pe termen mediu si lung? Toate aceste intrebari au fost adresate in cadrul sondajului national comandat de VEKA Romania si realizat de Neomar Consulting in perioada 10 ianuarie - 6 februarie 2015, pe un esantion reprezentativ (persoane fizice) de 1,100 persoane cu varste cuprinse intre 20 si 60 ani. Marja de eroare de esantionare este de +2,9%.
Informarea corecta este esentiala
Lipsa de informare cu privire la provenienta tamplariei termoizolante din locuinta, cat si a principalelor caracteristici ce o transforma intr-o fereastra de calitate superioara se numara printre cele mai ingrijoratoare aspecte ce reies in urma sondajului national. Intrebati carei marci ii apartin profilurile ce alcatuiesc ferestrele din propriile locuinte, 58.2% dintre respondenti au afirmat ca nu isi amintesc numele acesteia, iar 67.8% nu stiu numele producatorului lor de ferestre. In plus, 40.7% afirma ca au solicitat o singura oferta inainte de a cumpara tamplaria actuala din locuinta, iar 26.9% nu stiu cate camere interne de izolare detin ferestrele lor. Pentru cei mai multi dintre romani, calitatea tamplariei termoizolante ramane, din pacate, pe un loc secund, in favoarea celui mai mic pret de achizitie, 50.3% dintre respondenti spun ca principalul factor care influenteaza pentru ei decizia de cumparare este pretul.
|