EURO-FEREASTRA 2015: Producatorii de ansambluri, recompensati cu premii |
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de AG&F 04 Iun 2015 20:34 |
In fine, dar nu in ultimul rand, o componenta aparte a celei de-a doua editii a galei premiilor EURO-Fereastra 2015 a fost constituita de acordarea unor trofee si premii pentru producatorii importanti de tamplarie din PVC, aluminiu si fatade cortina, ansambluri din lemn stratificat, usi de garaj si sisteme de umbrire, respectiv geam termoizolant, iar membrii echipei de jurizare au decis ca in acest an sa selecteze, din multitudinea de producatori nominalizati, 14 fabricanti de ferestre din PVC, cinci firme active pe piata ferestrelor din aluminiu, fatadelor cortina si lucrarilor de placare cu materiale compozite, trei producatori de tamplarie din lemn, alte trei societati ce realizeaza elemente din categoria sistemelor parasolare (inclusiv usi de garaj), respectiv sase producatori de geam termoizolant. In consecinta, realizarile acestora au fost prezentate auditoriului format din peste 360 de specialisti ce au asistat la lucrarile Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade (editia a saptea), derulate concomitent cu ale Conferintei Internationale despre Sustenabilitate si Eficienta Energetica EURO-Constructii (editia a patra), la data de 25 mai 2015, in sala Atlas a hotelului Radisson Blu – Bucuresti. Reuniti in cadrul unei categorii distincte – intitulate Top Producatori – fabricantii de sortimente finite au fost premiati dupa cum urmeaza:
Casa Noastra SA, Dolj, pentru ca acest lider al pietei romanesti de tamplarie termoizolanta detine una dintre cele mai moderne unitati de fabricatie in apropierea municipiului Craiova, avand capacitatea de a fabrica ferestre de inalta calitate, executate cu profile performante si echipate cu pachete termoizolante triplustratificate;
Electric Plus, Bacau, promotoare a marcii Barrier, pentru ca aceasta companie parcurge actualmente un complex proces de rebranding, denumirea Barrier fiind prezenta pe o multitudine de suporturi mass-media si fiind asociata cu o performanta inalta, asigurata de utilizarea unor sisteme germane, caracterizate printr-o inalta fiabilitate;
Vitrarom, Brasov, pentru ca accesarea pietei locale de tamplarie a reprezentat cea mai importanta miscare strategica a unei companii care, pana in prezent, s-a adresat consumatorilor din Europa Occidentala, astfel incat experienta castigata in procesul de fabricatie a unor produse destinate unor consumatori exigenti va fi fructificata in Romania, iar acesta este un avantaj competitiv major, pe termen lung;
Far Est Windows, Bucuresti, intrucat aceasta marca este familiara beneficiarilor din zona Capitalei si regiunile limitrofe ca una de calitate, dotarea tehnologica de exceptie a firmei si materialele performante pe care le utilizeaza asigurand realizarea unor produse finite conforme cu prevederile standardului european de ferestre;
ADF Prod, Piatra Neamt, pentru ca renumele companiei a fost consolidat prin progresul permanent de care a dat dovada, reusind sa evolueze optim pe o piata aflata in recesiune si fortificandu-si astfel capacitatea de a se dezvolta si mai puternic in perioada urmatoare, cand cererea se va consolida;
Izotec Group, Neamt, deoarece este una dintre cele mai dinamice firme din zona de est a Romaniei, reusind sa castige cote importante de piata pe seama calitatii produselor comercializate si performantei echipamentelor utilizate, iar o dovada in acest sens este constituita de portofoliul de lucrari pe care compania le-a realizat pana in prezent;
Conexpert Group, Bucuresti, care s-a impus gratie rigorii deosebite ce a stat la baza strategiei de dezvoltare si a presupus dotarea cu utilaje de exceptie, folosirea exclusiva a unor sisteme ultraperformante si orientarea spre piete unde calitatea este importanta;
Fereastra Suki, Ilfov, premiata pentru cresterea din ultimii ani, ce a fost o consecinta a unei dezvoltari pe orizontala, care a presupus extinderea operatiunilor prin lansarea serviciilor de infoliere, astfel incat, in prezent, firma este cel mai mare trade laminator din Romania, detinand sapte linii de infoliere de cea mai inalta productivitate;
Romserv Invest, Targoviste, pentru ca, in relatia cu beneficiarii, principalele argumente utilizate de specialistii companiei constau in caracteristicile de termoizolare si designul ansamblurilor, contribuind astfel la educarea pietei, iar demersul este incununat si de colaborarea cu furnizori de prestigiu din domeniul profilelor, feroneriei si sticlei, care asigura obtinerea unor ferestre corespunzatoare exigentelor moderne in marterie de aspect si eficienta energetica;
Optimedia, Oradea, pentru derularea, in 2014, a unei investitii in valoare de aproximativ 4,5 milioane de euro, care a presupus achizitia de utilaje pentru executia tamplariei din PVC si dotarea unei hale pentru prelucrarea sticlei, respectiv pentru consolidarea pozitiei pe care firma o detine pe pietele externe din Franta, Italia, Belgia, Austria sau Canada, societatea intentionand sa-si extinda operatiunile si in anumite tari asiatice.
Mar & Pet, Prahova, pentru faptul ca s-a specializat exclusiv in fabricarea tamplariei din PVC, efectuand investitii in retehnologizare inclusiv in perioada recesiunii si devenind unul dintre cei mai mari fabricanti de ansambluri din PVC cu sisteme Rehau, astfel incat, pe baza calitatii produselor promovate, a reusit sa acceseze cu succes si pietele externe, efectuand export in Italia, Franta, Germania, Elvetia, Belgia, Marea Britanie, Spania, Austria, Polonia, Norvegia, Olanda si Coreea de Sud;
Lipoplast, Timisoara, intrucat aplica un plan ambitios de afaceri, ce prevede majorarea ponderii exportului (de la 35% din total la 45% sau chiar 50%), vizand in acest an accesarea pietei din Serbia, care se va adauga celor devenite deja traditionale, din Italia, Franta, Belgia, Austria si Germania si pentru ca furnizeaza produse personalizate pentru cerintele fiecarei tari in parte, astfel incat productia proprie include exclusiv modele din gama premium;
Lamar Trust, Bucuresti, pentru ca propria marca, Fereastra Lamar, este asociata unui element important pentru eficienta energetica a unei cladiri, precum si pentru performantele termice ale acesteia, deziderate tot mai mult tintite in prezent - si mai ales in viitor - in vederea realizarii caselor pasive, iar in acest sens ansamblurile realizate de Lamar Trust sunt configurate deja pentru viitoarele cerinte ale clientilor;
Thermo Design, Bucuresti, pentru aplicarea din timp a marcajului de conformitate CE la ferestrele si usile realizate de firma din Capitala, care – inclusiv prin intermediul unei vaste retele de distributie – a reusit sa devina unul dintre cei mai mari producatori de ferestre cu sisteme Rehau la nivelul intregii tari;
Alusystem, Timisoara, deoarece, in ultimii ani, firma – parte a grupului Bog'Art - a reusit sa castige pozitia de lider al companiilor implicate in executia de fatade cortina din Romania, avand in portofoliu o serie de obiective reprezentative, cum ar fi Unicredit Tiriac, City Gate, Platinum Center, Mall Baneasa, West Park Bucuresti, hotel Europa etc.;
Mimo Group, Maramures, intrucat este un nume de traditie in domeniul executiei de pereti cortina, calitatea lucrarilor realizate recomandand compania pentru implicarea in operatiuni simulare derulate peste hotarele Romaniei;
Al Promt, Constanta, premiata pentru cresterea sustinuta chiar si in anii de recesiune, generata de abilitatea de obtinere a echilibrului necesar, precum si de ambitia de a nu face compromisuri in ceea ce priveste calitatea, care va constitui un activ important in perioada urmatoare, ce va genera o consolidare a pozitiei competitive;
Aluminium Promotion Co, Ilfov, deoarece experienta are intotdeauna importanta atunci cand este vorba despre lucrari cu un grad foarte ridicat de complexitate, asa cum sunt fatadele cortina, iar compania exploateaza in continuare acest avantaj, reusind sa propuna partenerilor exclusiv solutii de inalta calitate;
BIG Aluminium, Targu Mures, care a primit un premiu pentru activitatea din ultimul timp derulata mai ales peste hotare (circa 40% din comenzi), lucrarile accesate pe pietele externe presupunand nu numai livrarea de produse finite, realizate cu profile Reynaers sau Schuco si Reynobond (pentru placari), ci mai ales gestionarea completa a santierului si managementul unui proiect in toate etapele sale;
Pinum Doors & Windows, Bucuresti, intrucat, pe segmentul produselor de lux realizate din lemn si materiale compozite din gama lemn-aluminiu, compania detine o cota de piata semnificativa, deoarece calitatea si stilul deosebit sunt garantate de experienta preluata de la expertii grupului Nusco - Italia, din care face parte;
Komfort Wood, Oradea, pentru ca, desi lemnul stratificat constituie un material elitist pentru executia de ferestre, pretul mai ridicat al produsului finit este justificat de aspectul deosebit al acestuia, iar aceasta caracteristica a fost exploatata la maximum de companie, ce s-a impus pe segmentul sau de piata deoarece durabilitatea modelelor pe care le realizeaza reprezinta un argument in plus in favoarea lor, la care se adauga finisajele deosebite;
Benati, Harghita, intrucat, in cei 15 ani de prezenta pe piata locala, s-a remarcat prin profesionalismul asumat in relatiile de afaceri, fapt ce a consolidat parteneriatele cu o serie de retele importante de bricolaj, firme de constructii si beneficiari finali, iar compania este orientata in continuare spre schimbare si reuseste sa se adapteze permanent la noile tendinte;
Milca (MCA Grup), Giurgiu, deoarece in domeniul predilect de specializare – piata usilor de garaj - a reusit ca in 16 ani de activitate sa-si perfectioneze produsele si sa-si imbunatateasca permanent serviciile, implementand o strategie de dezvoltare orientata spre consolidarea parteneriatelor cu birourile de arhitectura si firmele de constructii;
Histria International, Bucuresti, intrucat aceasta firma specializata in productia de sisteme exterioare de umbrire se distinge prin performanta si anduranta produselor – considerate a fi emblema societatii - iar calitatea serviciilor asigurate si a asistentei tehnice oferite asigura succesul constant al companiei;
Aluterm Group, Cluj-Napoca, premiata pentru portofoliul integrat de produse, ce include solutii complexe si de ultima generatie pentru o mare diversitate de aplicatii, care a facut din aceasta companie un furnizor de incredere pentru beneficiarii din intreaga tara;
Cristal Brad, Bucuresti, deoarece acest lider al pietei de sticla si geam termoizolant (conform nivelului cifrei de afaceri) s-a dezvoltat puternic in ultimul deceniu, investitiile in tehnologii oferindu-i posibilitatea promovarii unei oferte integrate si diverse;
Valras Prod, Ploiesti, intrucat a dovedit in timpul recesiunii ca perseverenta reprezinta o calitate indispensabila intr-un proces coerent de management, iar proba de foc a fost chiar criza economica, perioada in care societatea a reusit sa continue programele ambitioase de investitii, identificand oportunitati de dezvoltare pe pietele externe;
Pietta Glass Working, Prahova, deoarece, dupa cum se cunoaste, prelucrarea sticlei nu are niciun secret pentru aceasta companie, care, de-a lungul timpului, s-a ambitionat sa promoveze solutii inovatoare si cu un raport optim calitate-pret;
Olin, Brasov, pentru ca pachetele vitrate promovate de companie pe piata locala detin certificarea Cekal, zilnic fiind realizate teste care confirma calitatea produselor finite, iar tehnologiile folosite sunt furnizate de Bystronic si Hegla, materialele fiind livrate de companii celebre precum Saint-Gobain Glass, Guardian, Euroglass, Glas Trosch, Grace Davison, Kommerling etc.;
Lustic Invest, Brasov, deoarece prin politica aparte de a derula afacerile se combina elementele de crestere cu cele de consolidare a cotei de piata, mai ales prin promovarea de inovatii si demararea de parteneriate strategice;
Primer Electro, Targu Mures, intrucat, prin incurajarea unor relatii de afaceri pe termen lung, promovarea unei oferte flexibile si puternic personalizate, precum si prin elaborarea unor solutii practice si fiabile, compania reuseste permanent sa-si consolideze pozitia pe piata locala de geam termoizolant.
Premiile EURO-Fereastra se acorda in fiecare an pentru a recunoaste excelenta in afaceri a companiilor din industria de tamplarie si din segmentele adiacente si pentru a prezenta realizarile acestui sector intregii comunitati de afaceri, iar premiile EURO-Constructii evidentiaza aspecte fundamentale ale activitatii societatilor ce formeaza piata de constructii/ instalatii, care contureaza imaginea acestui sector economic, in ansamblul sau.
***
Cu prilejul Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade EURO-Fereastra (editia a opta) si Conferintei Internationale despre Constructii Sustenabile si Eficienta Energetica EURO-Constructii (editia a cincea), evenimente ce se vor derula in paralel pentru a cincea oara consecutiv, la data de 24 mai 2016, in cadrul Salii Atlas a Radisson Blu Hotel, din Capitala, va avea loc gala premiilor EURO-Fereastra si gala premiilor EURO-Constructii, festivitate ce face parte integranta din cadrul ambelor manifestari. In consecinta, anul viitor, cele mai importante firme furnizoare de sisteme pentru tamplarie, producatori de ansambluri finite, de fatade cortina si geam termoizolant, respectiv companii din sectorul de constructii/ instalatii, din domeniile conexe, asociatii si institutii relevante etc. vor primi trofeul EURO-Fereastra sau trofeul EURO-Constructii si/ sau diplome de excelenta – Award of Excellence. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|