Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - Vitrarom promoveaza in Romania solutii agreate in Europa Occidentala
Vitrarom promoveaza in Romania solutii agreate in Europa Occidentala
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Iun 2015 10:05
O piata care s-a confruntat cu o serie de contractii majore in ultimii opt ani si unde cererea sufera inca disfunctionalitati aflate in legatura cu deficitul de informare si puterea limitata de cumparare, a fost accesata in forta de o companie care s-a adresat pana in prezent in mod exclusiv beneficiarilor din Europa Occidentala. Decizia managementului Vitrarom de a-si extinde operatiunile pe plan national a fost dictata de ratiuni obiective ce iau in calcul, printre altele, potentialul deosebit al industriei autohtone a constructiilor, necesitatea promovarii unor solutii conforme specificatiilor standardelor europene de eficienta energetica, acoperirea insuficienta a solicitarilor beneficiarilor locali prin prisma ofertei actuale de tamplarie termoizolanta etc. Determinarea de care a dat dovada compania a fost rasplatita in cadrul editiei a saptea a Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade Cortina cu Trofeul EURO-Fereastra 2015, acordat inclusiv pentru ambitia producatorului din Brasov de a promova in Romania solutii si produse agreate de consumatorii occidentali.
 
Tinta de crestere anuala a vanzarilor cu minimum 10%
Cu o cifra medie de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, Vitrarom s-a dezvoltat puternic incepand cu anul 2005, alegand sa demareze productia de ansambluri de tamplarie in regiunea Transilvaniei si in zona judetului Neamt, gratie disponibilitatii materiei prime si a personalului inalt calificat. Compania detine, in prezent, o capacitate de productie de 250 u.f./schimb pe segmentul ferestrelor din PVC, respectiv de 400 u.f./schimb in ceea ce priveste modelele din lemn (masiv ori stratificat). Strategia de dezvoltare pe termen scurt si mediu presupune diversificarea portofoliului de produse si racordarea la specificul national atat in ceea ce priveste exigentele de design, cat si cele de performanta in planul termoizolarii. Obiectivul major este constituit de extinderea bazei de clienti, devenind necesara diversificarea gamei de materiale folosite, pentru flexibilizarea ofertei si adaptarea acesteia la specificul de consum al beneficiarului local. Astfel, se va atinge tinta propusa de managementul societatii, ce prevede consolidarea cotei de piata detinute la nivel european, prin cresteri anuale ale vanzarilor de circa 10%. In sprijinul unei asemenea dezvoltari vin experienta detinuta in domeniu, calitatea produselor finite, aplicarea stricta a procedurilor de control al productiei etc.
 
Avantaj competitiv net pentru firmele orientate spre eficienta energetica
Procesul de modificare si extindere a distributiei este complex si presupune identificarea unor clienti potentiali la nivel european, inclusiv in Romania. Acest demers va fi incununat de succes daca se va fructifica avantajul parteneriatelor traditionale cu reputati dealeri si antreprenori din domeniu. Un argument in favoarea produselor Vitrarom este reprezentat de caracteristicile optime de performanta aferente sortimentelor comercializate, acestea fiind atestate prin verificari realizate de organisme cunoscute din Uniunea Europeana. In mod suplimentar, compania a implementat un sistem propriu de supraveghere a conformitatii proceselor de productie, de doua ori pe an fiind realizate controale ale fluxurilor tehnologice, in colaborare cu un institut de terta parte, prin care se evita decalibrarea sau orice alt tip de deficiente ce pot aparea in timp. Optimismul echipei manageriale a Vitrarom este justificat inclusiv de actuala orientare europeana in directia imbunatatirii eficientei energetice a imobilelor, in viitor fiind de asteptat ca aceste reglementari sa se transpuna inclusiv in legislatia autohtona. In contextul dat, calitatea produselor finite va creste considerabil, fenomenul constituindu-se intr-un avantaj competitiv net pentru companiile ce acorda o atentie deosebita calitatii si performantelor produselor promovate.
 
Controlul productiei, realizat de doua ori pe an
Un avantaj detinut de compania brasoveana este reprezentat de includerea in portofoliu a unei game extinse de produse din lemn. Calitatea acestora este sustinuta de materia prima de inalta clasa, ce provine, in principal de la exploatatia forestiera detinuta in Bolivia, de unde sunt furnizate esente exotice de duritate medie, tratate impotriva actiunii insectelor. O alta sursa este constituita de furnizori europeni ce livreaza lemn rasinos de pin, dublu stratificat, disponibil in lamela continua sau cu imbinare „finger-joint”. In ceea ce priveste gama de usi, aceasta include modele de interior in trei sau patru panouri, sortimente vitrate, precum si alte ansambluri speciale. Din punct de vedere tehnologic, atuurile Vitrarom sunt deosebite, in productie folosindu-se utilaje livrate de furnizori consacrati, precum Weinig, Orma, Tomassini, Quadrant etc. Toate acestea demonstreaza ca societatea din Brasov merita cu prisosinta distinctia acordata cu prilejul conferintei EURO-Fereastra 2015, elementele principale care justifica decernarea premiului fiind reprezentate de atentia acordata calitatii si conformitatii produsului finit, concomitent cu intreprinderea tuturor demersurilor necesare pentru mentinerea utilajelor folosite la un nivel optim de functionare - garantie a reproductibilitatii caracteristicilor de performanta atestate in urma masuratorilor efectuate in cadrul laboratoarelor specializate.
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left