Rezultatele studiului anual de Mystery Shopping online realizat de Interconnection Consulting arunca o lumina noua asupra performantei serviciilor oferite de comerciantii de ferestre din Austria. In vreme ce timpul de raspuns al dealerilor la solicitarile online ale clientilor se imbunatateste si este evidenta o atentie sporita acordata incheierii contractelor, serviciile de consultanta asigurate beneficiarilor si ofertele de pret raman domenii critice, care pot fi imbunatatite. In cadrul studiului, au fost analizate raspunsurile unui numar total de 132 de dealeri de ferestre, carora le-au fost adresate trei intrebari pentru a evalua calitatea serviciilor. Rezultatele arata o crestere multumitoare a capacitatii de reactie. In timp ce anul trecut doar 58,7% dintre comercianti au raspuns la solicitarea initiala prin e-mail, in 2024 rata de raspuns a crescut la 75,8%. Studiul a dezvaluit si cateva tendinte ingrijoratoare. In timp ce capacitatea de reactie a crescut, numarul dealerilor care au oferit un raspuns concret dupa solicitarea prin e-mail a scazut dramatic, de la 60% anul trecut la doar 44,7% in acest an. Cu toate acestea, numarul de dealeri care dau curs ofertei dupa ce au formulat-o s-a imbunatatit semnificativ, de la 13,6% fata de 5,4%. Chiar in aceste conditii, rezultatul normal ar trebui sa fie de peste 80%. Timpul mediu de raspuns la solicitarile clientilor s-a imbunatatit la 2,3 zile lucratoare, fata de 2,8 zile lucratoare anul trecut, cu un procent notabil de 59,1% dintre dealeri care adera la regula de aur si raspund in termen de 24 de ore. De asemenea, timpul mediu de furnizare a unei oferte de pret s-a redus la 5,6 zile, fata de 6,7 zile la precedenta analiza. In ceea ce priveste preferintele de comunicare, studiul a aratat ca 49,2% dintre dealeri opteaza pentru e-mail, doar 23,7% sugerand o intalnire personala, iar 13,6% folosind apelul telefonic pentru a consilia potentialii clienti. In ciuda imbunatatirii timpilor de raspuns, cercetarea mai indica o scadere a calitatii serviciilor de consultanta. Astfel, doar o treime (35,5%) dintre dealeri au raspuns la toate cele trei intrebari privind instalarea, termenul de livrare si protectia solara, fata de 59,1% in 2023. Pentru informatii suplimentare, click
aici