BDM GRUP INVEST: Majorare a capacitatii de productie, planificata pentru 2019 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 26 Feb 2019 06:10 |
![]() - Ce alte obiective de dezvoltare ati stabilit pentru perioada imediat urmatoare?
- Ne-am propus sa cream un departament special de suport al revanzatorilor, pentru a putea fi cat mai eficienti, dar si cat mai aproape de solicitarile lor. In prezent, avem o retea de colaboratori valorosi, alaturi de care am cladit marca Helios, ne-am sustinut in afaceri, ne-am ascultat si ne-am adaptat reciproc cerintelor fiecaruia. Pentru aceasta, dezvoltam un flux de lucru si un punct unic de contact catre care se pot adresa in vederea rezolvarii rapide a tuturor situatiilor ce necesita atentie speciala. In acelasi timp, parteneriatele dezvoltate cu furnizorii dateaza deja de peste 10 ani, interval in care am construit relatii durabile, bazate pe respect reciproc si obiective comune.
- Care sunt noutatile portofoliului de produse?
- In 2018, am implementat o strategie de pozitionare pentru produsele proprii si am stabilit denumiri comerciale aferente fiecarui tip de tamplarie atat pentru ansamblurile realizate din PVC, cat si in cazul celor din aluminiu. Clientii Helios au la dispozitie produse accesibile, ca Practic 70, dar si de top, precum cele realizate din PVC placat cu aluminiu, cum sunt cele din familia Elegant 76, si pot alege, in functie de buget, arhitectura casei sau cerintele de izolare termica si fonica. In acelasi timp, le lasam si libertatea personalizarii la nivel de produs, acestia avand posibilitatea de a alege o multitudine de variante de vitraje, manere, accesorii si culori. Pe site-ul ferestrehelios.ro, cei interesati gasesc informatii complete despre intreaga gama de produse.
- Cum ati incheiat, din punct de vedere financiar, anul 2018?
- In 2018 am atins cresterea cifrei de afaceri pe care ne-am propus-o, astfel ca am incheiat anul cu incasari de peste 15 milioane de euro. Prognozam ca si in 2019 cifra de afaceri se va inscrie tot pe un trend ascendent, mai ales ca observam o tendinta tot mai accentuata in randul clientilor de a achizitiona tamplarie termoizolanta premium. Acestia sunt tot mai educati in ceea ce priveste alegerea ansamblurilor termoizolante, pe care nu o mai fac exclusiv in functie de pret, fiind constienti de importanta pe termen lung a achizitionarii unei tamplarii termoizolante premium. Astfel, inregistram o crestere a volumelor de vanzari pentru produsele de top din PVC, precum si pentru cele din aluminiu, pe care le livram inclusiv la export, pe pietele din Franta, Italia, Elvetia, Belgia, Germania, Austria si Canada.
|