BDM GRUP INVEST: Piata tamplariei din PVC trece printr-un proces de maturizare |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 16 Feb 2017 18:51 |
In opinia lui Bogdan Stauder, managerul companiei BDM Grup Invest, piata de tamplarie din PVC inregistreaza, incepand cu 2016, „un fenomen de maturizare, presiunea mutandu-se de la nivelul pretului la cel al calitatii produsului si serviciului oferit”. Ca raspuns la tendintele pietei, producatorul tamplariei din PVC marca Helios a decis sa adopte un set special de masuri in relatia cu partenerii. „In cadrul tuturor parteneriatelor de afaceri pe care le dezvoltam, ne propunem sa punem la dispozitia colaboratorilor materiale de comunicare care sa includa informatii specifice pentru fiecare categorie de beneficiari in parte (dealeri, antreprenori/arhitecti, clienti finali) si sa oferim asistenta gratuita atat in etapa de pre-vanzare, cat si dupa finalizarea acesteia. De asemenea, oferim informatii in timp util pe intreg parcursul procesului de productie, transport si montaj si respectam cu strictete specificatiile tehnice si termenele de livrare. Adoptarea masurilor de acest tip ne-a permis sa obtinem o stabilitate a retelei de distributie pe care o detinem. In 2017, intentionam sa continuam acest demers, activitatea firmei noastre axandu-se pe cresterea continua a calitatii produselor si serviciilor oferite. Ne-am asumat acest demers si prin noul slogan «Vine la fix!», pe care l-am adoptat recent si prin actualizarea setului de valori organizationale care presupune precizie, promptitudine, dedicare, durabilitate, profesionalism, calitate si experienta”, a adaugat managerul companiei.
BDM Grup Invest se asteapta la o majorare de 17% a cifrei de afaceri in 2017, dupa ce, in 2016, a raportat un rulaj de 15 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.ferestrehelios.ro
|