BDM GRUP INVEST: Proiect de extindere a capacitatii de productie |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 16 Ian 2015 15:12 |
Principalul program de dezvoltare pe care urmeaza sa il deruleze in 2015 compania BDM Grup Invest este reprezentat de majorarea cu 20% a capacitatii de productie, in urma unei investitii in valoare de 800.000 de euro. In vederea obtinerii finantarii necesare, a fost depusa si o solicitare pentru atragerea de fonduri structurale, insa daca aceast demers nu se va concretiza, managerii firmei intentioneaza sa deruleze proiectul din resurse proprii. De asemenea, este vizata o majorare de aproximativ 15% a cifrei de afaceri, dupa ce in 2014 a fost consemnata o crestere de 17% raportat la nivelul inregistrat in 2013. In cele ce urmeaza, managerul firmei, Bogdan Stauder, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Cum a evoluat activitatea firmei in ultima perioada?
- Evolutia activitatii noastre a fost optima in anul care tocmai s-a incheiat atat pe plan intern, cat si extern, care s-a datorat nu neaparat cresterii cererii, cat faptului ca ne-am impus pe piata printr-o strategie de afaceri aparte. Estimam ca acest trend se va mentine si in 2015, din aceeasi considerente. Parcursul optim poate fi remarcat si prin faptul ca reteaua proprie de parteneri s-a majorat de la 210 la 270 de colaboratori. Tot in 2014 am inaugurat un nou showroom modern in Cluj-Napoca, care este dedicat tuturor specialistilor din domeniu (dezvoltatori imobiliari, constructori, arhitecti), precum si clientilor interesati de cele mai noi solutii pentru fatade.
- Detaliati operatiunile de livrare pe care le desfasurati.
- Pe plan intern, aria proprie de distributie s-a extins in Transilvania, Moldova si Banat. In 2014, cele mai numeroase proiecte pe care le-am accesat au fost reprezentate preponderent de obiective din domeniul rezidential. De asemenea, suntem implicati si in operatiuni de export, care au insumat in 2014 aproximativ 40% din productie, efectuandu-se in Italia, Franta si Belgia. Principalul avantaj al furnizarii produselor in strainatate este reprezentat de raportul optim calitate-pret la care pot fi comercializate ansamblurile de tamplarie.
- Care este structura ofertei proprii de produse?
- Fabricam in principal tamplarie din PVC (cu o pondere de aproximativ 80% din vanzari) si livram, totodata, ansambluri din aluminiu (10%) si sisteme de umbrire. In procesul de executie utilizam profile de la Profine, feronerie Roto si geam termoizolant pe care il procuram de la firma M3 Izoglass. Pe segmentul tamplariei din PVC dispunem de o capacitate de productie de 15.000 mp/luna, ferestrele si usile pe care le realizam purtand marca Helios. Anul acesta ne-am implicat in realizarea de produse cu sisteme Kömmerling 76, iar incepand cu luna ianuarie 2015 avem in vedere sa introducem in procesul de executie si varianta cu trei garnituri. Am luat aceasta decizie ca urmare a faptului ca am remarcat o orientare a beneficiarilor catre achizitia de ansambluri cu un coeficient de transmisie termica optim. Estimam ca aceasta tendinta a pietei se va mentine si pe parcursul lui 2015.
|