BDM TAMPLARIE: Investitii de un milion de euro, planificate in 2018 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 15 Feb 2018 07:10 |
Obiectivul de vanzari stabilit in cadrul companiei BDM Tamplarie, producatoarea ferestrelor si usilor termoizolante marca Helios, este reprezentat de obtinerea unei cresteri de aproximativ 8% a cifrei de afaceri la nivelul lui 2018, in raport cu cele 14 milioane de euro (+15% fata de 2016), inregistrate in 2017. „Principala caracteristica a anului trecut a fost reprezentata de nivelul constant al vanzarilor, inregistrat in toate cele 12 luni, astfel ca nu au mai existat diferente mari intre perioada de extrasezon si varfurile de sezon, aspect vital pentru rentabilitatea oricarui producator din bransa. Inceputul anului 2018 ne da speranta ca si acesta va fi un an bun pentru noi, in principal datorita faptului ca lucram cu o echipa competenta si motivata, orientata catre performanta si avem parteneriate solide cu furnizori de top. Strategia de afaceri pentru anul in curs presupune, printre altele, crearea unui departament de instruire si control al calitatii produselor si serviciilor oferite pe intreg lantul de distributie, astfel incat produsul si serviciul de vanzare/montaj sa ajunga la clientul final la standarde optime de calitate. De asemenea, ne-am propus sa investim un milion de euro in retehnologizare, in vederea cresterii continue a performantei produsului finit, sa sustinem parteneriatele cu revanzatorii prin diverse campanii de marketing pentru cresterea notorietatii brandului Helios si in vederea cresterii vanzarilor. In prezent, aproximativ 40% din cifra totala de afaceri este generata de activitatile de export, realizate pe pietele din Italia, Franta, Belgia, Elvetia si Germania. Pe plan intern, ansamblurile Helios sunt livrate, in mod direct, in urmatoarele orase importante: Baia Mare, Cluj-Napoca, Satu Mare, Oradea, Arad, Timisoara, Bistrita, Targu Mures, Zalau, Sibiu, Alba Iulia si Suceava”, a declarat Bogdan Stauder, director general al BDM Tamplarie - firma din cadrul grupului BDM.
Compania detine o capacitate de fabricatie de 400 unitati/zi si realizeaza 40 de produse speciale (ansambluri culisante si forme atipice) pe zi, iar in ceea ce priveste gradul de utilizare a liniilor tehnologice, acestea sunt exploatate, in prezent, in proportie de 92%. Usile si ferestrele din PVC marca Helios integreaza profile Profine si feronerie Roto, KFV sau GreenTeQ. Cele mai numeroase vanzari (aproximativ 60% din total) se efectueaza prin comercializarea tamplariei bazate pe sisteme standard, cu adancimea constructiva de 70 mm, diferenta (30%) revenind produselor premium cu un coeficient Uw mai mic de 1 W/mpK si celor speciale (10%), respectiv usile culisante prin ridicare si tamplaria din PVC placat cu aluminiu. Firma va lansa si o serie de servicii noi, care consta in promovarea produselor in mediul online, actiuni dedicate sustinerii partenerilor de afaceri.
BDM Grup Invest este un grup de companii cu capital integral privat, a carui activitate este orientata catre trei directii principale de business, acestea fiind BDM Distributie, BDM Vanzari Auto si BDM Tamplarie. Marca de tamplarie Helios, lansata pe piata in anul 2004, se afla intr-o permanenta expansiune datorita investitiilor constante in tehnologie si oameni. „Cresterea cotei de piata, la nivel national si international, prin cooptarea de noi parteneri, este unul dintre obiectivele importante pentru noi. De altfel, in ultimii ani, am reusit sa trezim un real interes pentru produsele proprii pe pietele europene”, a mai precizat Bogdan Stauder directorul general al BDM Tamplarie. Informatii suplimentare, la www.ferestrehelios.ro
|