Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Sep 2016 09:40
|
Compania Casa Noastra, detinatoare a marcii QFort, ocupa o pozitie de top in clasamentul exportatorilor autohtoni de tamplarie termoizolanta, strategia de dezvoltare implementata de conducerea societatii vizand obtinerea unor rezultate remarcabile pe o serie de piete ale Europei Occidentale. Stefan Cherciu a subliniat recent faptul ca „in anul 2015, ponderea exporturilor in cifra de afaceri a fost de 74%, iar in 2016 avem ca obiectiv atingerea pragului de 78%. Conform datelor noastre, in prezent avem o cota de 30% exportul total al firmelor specializate din Romania, din punct de vedere al volumelor comercializate. Deocamdata, ne concentram asupra pietelor din Italia si Franta. In prima dintre acestea ne situam deja pe pozitia a doua in ceea ce priveste livrarile de tamplarie termoizolanta si tintim locul de lider. In ceea ce priveste Franta, ambitiile noastre sunt similare, dar pentru atingerea obiectivului respectiv mai avem nevoie de timp. Ansamblurile promovate sub brandul QFort au performante ridicate, fiind executate cu profile Veka si Aluplast, iar pentru realizarea geamului termoizolant folosim sticla fabricata de Saint-Gobain Glass Romania. Trebuie subliniat faptul ca succesul nostru comercial in Peninsula – si nu numai – a fost asigurat de o strategie ce a presupus invesitii masive si care s-a concretizat prin dezvoltarea unei retele masive de showroom-uri. De asemenea, nu am neglijat nici distributia prin intermediul unor dealeri locali, cele doua metode combinate ducand la obtinerea performantelor mentionate anterior. O problema majora este aceea a dificultatii procesului de recrutare a personalului. Practic, gasim foarte greu oameni care vor cu adevarat sa munceasca. Estimarile noastre, bazate inclusiv pe analizele realizate de departamentul specializat al revistei Fereastra, indica faptul ca, pe termen mediu si lung, exporturile de tamplarie termoizolanta vor creste foarte mult. In ceea ce ne priveste, ne vom racorda in mod cert la acest trend. Astfel, daca in 2016 valoarea exporturilor realizate de Casa Noastra va atinge nivelul de 40 milioane de euro, in trei ani ne propunem sa dublam vanzarile”.
|