Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Feb 2017 16:47
|
Stefan Cherciu, presedintele companiei Casa Noastra, ce detine brandul QFort pe segmentul de tamplarie termoizolanta, a comentat recent participarea firmei pe care o administreaza la targul international Made Expo, ce se va desfasura in perioada 8 – 11 martie a.c. la centrul expozitional din Milano – Italia. ”Ne aflam pentru a cincea oara la acest eveniment pe care il consideram important avand in vedere amploarea tranzactiilor pe care societatea noastra le deruleaza pe piata respectiva. In urma analizelor pe care le-am realizat dupa fiecare astfel de participare a rezultat o consolidare puternica a marcii QFort, precum si o imbunatatire a nivelului de constientizare a acesteia in perceptia consumatorului italian. Ambele elemente sunt importante pentru atingerea tintelor pe care ni le-am propus in legatura cu aceasta regiune din Europa. Avand in vedere toate aspectele mentionate anterior, putem afirma ca inclusiv pentru anul in curs obiectivul ramane neschimbat, urmarind in plus o consolidare a parteneriatelor pe care le avem cu principalii colaboratori din zona. Datele pe care le detinem la momentul actual indica faptul ca livrarile pe piata italiana au o pondere de 75% din totalul exporturilor realizate de companie, 60% din cifra de afaceri raportata anual de Casa Noastra fiind cota corespunzatoare a vanzarilor din peninsula. Toate acestea au determinat ca in 2016 sa atingem un nivel al cotei de piata de 10%, ceea ce ne-a asigurat pozitia secunda, iar ambitia noastra este ca in 2017 sa devenim lideri in Italia pe segmentul de tamplarie termoizolanta”, a aratat oficialul Casa Noastra.
|