COMFORTEX: Rezultate financiare in crestere, in fiecare din ultimii ani de activitate |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 20 Aug 2019 06:10 |
![]() - Descrieti principalele game de produse care se regasesc in cadrul grupului.
- Domeniul de activitate specific companiei Comfortex Tehno Systems consta in distributia de profile si accesorii destinate executiei rulourilor exterioare, plaselor de protectie impotriva insectelor cu balama, de tip rulou si plisse. In cadrul firmei Comfortex Production, ne-am specializat in fabricarea de rulouri exterioare, usi de garaj si plase de protectie impotriva insectelor. Societatea Comfortex Home Design se ocupa de prestari de servicii si instalari, iar Nice CFT activeaza in sectorul distributiei de sisteme de automatizare, rulouri, porti si bariere. Foarte important este faptul ca, in acest moment, suntem unicul producator de componente destinate fabricarii de rulouri exterioare, plase de protectie impotriva insectelor si usilor de garaj, domeniu pentru care detinem propriile matrite de lucru. De asemenea, recent, am finalizat constructia unei fabrici destinate productiei de plase de protectie impotriva insectelor, rulouri si usi de garaj. In continuare, ne-am propus sa investim constant in retehnologizare, pentru ca ne dorim foarte mult sa eliminam cat mai mult latura muncii manuale din procesul de productie, iar programele noastre de dezvoltare vor continua si in 2020. Anul acesta, am initiat o colaborare cu Somfy pentru automatizarea rulourilor si pentru distributia de produse ce poarta aceasta marca. Totodata, suntem in curs de implementare a sistemului ISO si a marcajului CE.
- Cum asigurati distributia produselor?
- La nivel national, acoperim deja aproximativ 75% din teritoriul tarii. Colaboram cu numeroase fabrici de mici dimensiuni, carora le furnizam componente si accesorii. Incercam sa acordam clientilor servicii complexe si complete, motiv pentru care investim constant in cercetare-proiectare si avem departamente speciale pentru promovarea produselor din oferta.
- Ce masuri ati adoptat pentru promovarea imaginii companiei?
- Am participat la editia din acest an a targului international Construct-Ambient Expo si avem, de asemenea, in vedere ca in 2019 sa fim prezenti si la alte expozitii de anvergura mondiala.
|