„In perioada pandemiei am avut probleme cu modificarile legislative multiple si cu succesiunea rapida a evenimentelor, care ne-au pus la grea incercare capacitatile decizionale. Intr-un context volatil, in care o decizie are efecte pozitive intr-o zi iar a doua zi situatia se schimba radical, chiar si cu 180 de grade, este dificil sa elaborezi planuri, fie si pe termen scurt. Din acest punct de vedere, desi am avut comenzi, iar vanzarile nu ne-au fost afectate major, cel mai mare obstacol a fost pentru noi incertitudinea mediului economic si legislativ. Suntem prezenti pe aceasta piata din anul 1992 si in tot acest timp am reusit sa construim cu furnizorii nostri relatii productive, bazate pe incredere reciproca. In anul 2020, avand in vedere contextul economic dificil in care ne aflam, am incercat sa ne sprijinim unii pe altii, pentru a traversa fara pierderi majore aceasta etapa. Cele mai mari probleme le intampinam din acest punct de vedere in momentul in care trebuie sa incasam de la clienti contravaloarea comenzilor executate. Din punctul nostru de vedere, daca vom reusi sa ne mentinem in continuare produsele si serviciile la aceleasi standarde de calitate cu care i-am obisnuit pe clientii nostri consacrati, consideram ca vom reusi sa ne aliniem la standardele internationale in domeniu. In acest sens, la nivelul companiei noastre, digitalizarea s-a implementat in proportie de aproximativ 30%. Cea mai mare prezenta a acesteia este la nivelul activitatilor din departamentele Financiar-Contabil si Proiectare, unde exista posibilitatea de a realiza majoritatea sarcinilor in mediul virtual, spre deosebire de celelalte departamente, unde tipul de activitate nu permite intrutotul sau chiar deloc digitalizarea. Pentru a mentine calitatea produselor la un nivel inalt, este necesar sa realizam investitii majore in retehnologizarea procesului de productie. Luam in considerare chiar accesarea unor surse de finantare alternative, de tipul fondurilor europene/ guvernamentale, pentru a ne sustine strategia de modernizare si dezvoltare. In plus, dorim sa ne reinnoim parcul auto, pentru a creste calitatea serviciilor de livrare-montaj si totodata avem in vedere investitia in surse de energie verde, in speta pentru o centrala fotovoltaica. In prezent executam lucrari de tamplarie termoizolanta cu profile de 68 mm (pachet de geam termoizolant dublu) si 78 mm (cu vitraj triplu), cu variantele constructive: lemn stratificat, lemn-aluminiu, profilul de tip «gura de lup» cu cremon agreat (model solicitat de clientii din Franta) si ferestre duble cu captuseli. Folosim esente de stejar, molid, pin si meranti. Feroneria pe care o utilizam este marca Roto, iar vitrajul il achizitionam de la producatori regionali si de la firma Olin din grupul Abitare Brasov (partenerul nostru de peste 20 de ani), ei fiind cei care onoreaza comenzile speciale. Fata de anul precedent, compania noastra a inregistrat in anul 2019 o crestere de aproximativ 140.000 euro/luna, iar in ciuda faptului ca anul 2020 nu a fost tocmai usor, estimam ca vom putea inregistra o crestere a cifrei de afaceri cu 30%. Pe plan extern, livrarile reprezinta 15% din productie, restul de 85% realizandu-se in tara. Pe pietele externe, suntem prezenti in Germania, Franta si Ungaria”.