In 2022, compania Deco Plast a implementat un proces complet de rebranding, refacand absolut tot ce tine de identitatea vizuala, in cele mai mici detalii, de la website, la uniforme sau ambalaje. „Am luat aceasta decizie intrucat am realizat ca investitiile in marketing si intr-o comunicare cu mesaje eficiente, care spun povestea brandului asa cum trebuie, sunt pur si simplu necesare. As spune chiar ca un brand coerent, cu o identitate clara, este un element esential. Astfel, identitatea vizuala a companiei este foarte importanta, iar logo-ul reprezinta, de fapt, o poveste scurta despre brand-ul nostru. Litera D de culoare turquoise, de deasupra textului, este o versiune moderna a primului logo, care a fost un element esential de brand pe tot parcursul existentei noastre. In ceea ce priveste gamele de produse (Spatio, Sensio, Visio si Vitrio), acestea au fost denumite dupa caracteristicile unice ale fiecarui produs din cadrul gamei respective. Vechimea, adaptabilitatea si stabilitatea sunt elementele definitorii pentru pozitionarea pe piata tamplariei termoizolante din PVC si sunt ferm convinsa ca aceste valori ale brandului sunt cheia continuitatii proprii si ne diferentiaza de ceilalti operatori din domeniu. In ciuda trecerii a aproape doua decenii de la infiintare, suntem prezenti si activi pe piata din Romania si in continua evolutie dincolo de granite, preponderent in Europa. Cred ca un brand puternic, sustinut de o strategie de marketing si de o comunicare eficienta, contribuie semnificativ la stabilirea valorii de piata a companiei. Este greu sa estimez cu exactitate procentul de contributie a brandului la capitalizarea firmei proprii, deoarece aceasta depinde de o varietate de factori. Cu toate acestea, cred ca branding-ul are un rol vital in atragerea si retinerea clientilor, in cresterea vanzarilor si, implicit, a valorii de piata. Misiunea principala a companiei, dupa cum o subliniaza si motto-ul propriu «Together we grow!», este aceea de a creste constant, impreuna, sprijinindu-i in acelasi timp si pe distribuitori. De asemenea, urmarim intotdeauna sa generam o crestere a gradului de constientizare a calitatii produselor proprii. In ceea ce priveste utilizarea marcii furnizorului pentru promovarea produselor proprii, aceasta poate fi o strategie eficienta, insa trebuie luate in considerare diferite aspecte. Furnizorii mari de profile au de obicei un branding puternic in spate, iar pentru producatori mici sau medii, consider ca este oportuna utilizarea marcii furnizorului de profile. In ceea ce ne priveste, lucram cu mai multi furnizori de profile pentru produse de tip «custom made» si de aceea credem ca este mai bine sa ne promovam solutiile prin impartirea pe game de produse”, a declarat Mirela Ivascu, Managing Partner in cadrul Deco Plast. Informatii suplimentare, la
www.decoplast.ro