Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
19 Mai 2023 06:10
|
Oficialii companiei Decor Lux, activa in domeniul executiei tamplariei termoizolante din PVC, precizeaza ca, in ultimul timp, a devenit oportuna pentru companie investitia in promovarea brandului si a produselor proprii catre clientii finali. „Actiunile de acest tip, pentru noi, servesc accelerarea unei cresteri bazate pe o fundatie extrem de solida - parteneriate puternice cu revanzatori performanti - si contribuie la facilitarea misiunii lor, consolidand aceste colaborari. Importanta bunei definiri a marcii pe piata nationala de tamplarie termoizolanta depinde foarte mult de modelul de business al companiei si de punctul in care se afla in evolutia acesteia. Un brand cunoscut genereaza mai multa incredere si faciliteaza luarea unei decizii de catre clientul final, dar «brand equity»-ul nu este construit doar de «awareness-ul» pe care-l creezi pe piata care nu poate suplini pe termen mediu si lung calitatea serviciilor si a produselor oferite. Din acest punct de vedere, ne bazam mult pe montatorii/ revanzatorii cu care colaboram si investim semnificativ in relatia cu acestia, ei fiind cei care ajuta clientul sa ia decizia ideala pentru caminul lor - Decor Lux. Obiectivul principal al companiei in privinta comunicarii de orice fel cu clientii a fost mereu acela de a-i asigura si de a le reaminti constant de capacitatea noastra de a executa cu succes cele mai complexe elemente de tamplarie termoizolanta. Ne-am pozitionat inca de la inceput - inclusiv prin numele ales (Decor Lux) - in zona produselor premium. Consideram ca luxul pe care ferestrele il confera caminului nu este dat doar de calitatea exceptionala a materialelor din care sunt realizate si pe care am mentinut-o constant, chiar si in cele mai dificile perioade, ci si de estetica si de utilitatea suplimentara pe care un sistem complex o ofera, mentinand aceleasi performante termice si acustice. Un camin cu ferestre «de lux» este un camin bine izolat, luminos (latinescul lūx, «lumina») si cu o comunicare vizuala cu exteriorul cat mai putin obturata. Un alt avantaj al numelui propriu este acela ca reuseste sa transmita acest mesaj pe toate pietele pe care activam, intrucat ambele cuvinte din nume sunt de origine latina si, deci, poarta o semantica cunoscuta sau cel putin intuibila, in majoritatea tarilor in care exportam. Valoarea brandului nostru se transpune in realitate in masura in care si modelul nostru de business se bazeaza pe capacitatea proprie de retentie a clientilor si nu neaparat de atragerea excesiva a acestora”, a precizat Catalin Zugravu, Project Manager in cadrul companiei.
|