DRUTEX creste cu 10% in primul semestru si tinteste vanzari de 230 milioane euro |
Producatori de tamplarie Publicat de Cosmin Dincu 30 Oct 2019 06:03 |
In contextul unui mediu economic favorabil in intreaga Uniune Europeana, precum si pe fondul consolidarii marcii, fabricantul polonez de ferestre Drutex a anuntat o crestere fara precedent a cifrei de afaceri in primele sase luni din 2019, comparativ cu perioada similara a anului trecut, ceea ce a reprezentat insa un nivel valoric record. Avand in vedere aceasta situatie pozitiva, managerii companiei investesc masiv in dezvoltarea activitatii, prin extinderea centrului industrial cu inca o hala de productie (avand o suprafata de 14.000 mp), o cladire de birouri si o sectie ce va dispune de utilaje automate de modelare prin injectie. In acelasi timp, va deveni functionala si o linie tehnologica de nuantare cu vopsea pulbere, pentru profile de ferestre, fatade si alte componente din aluminiu. „Continuam sa ne plasam pe un trend puternic ascendent, fiind multumiti de majorarea cantitativa a livrarilor, evaluata la +10% in semestrul intai din 2019, iar rezultatele financiare ce reprezinta recordul anului in curs ne confirma ca ne dezvoltam in directia potrivita, ca luam decizii juste privind afacerile si ca dispunem de o gama diversa de produse, aliniate cererii si asteptarilor clientilor de pe mapamond. Astfel, suntem in masura sa raportam incasari de 440 milioane de zloti – PLN (sau mai mult de 100 de milioane de euro), ceea ce denota o sporire a comenzilor de produse Drutex, in timp ce profitul brut al perioadei s-a plasat la 65 milioane PLN (circa 15 milioane de euro). Pentru intregul exercitiu financiar curent, prognozam in consecinta o cifra de afaceri care va depasi in premiera pragul de un miliard de zloti (peste 230 milioane de euro). Investim permanent in cresterea capacitatii de productie, deoarece, deocamdata, aceasta reprezinta singura noastra piedica in calea dezvoltarii. Automatizam si optimizam procesele de fabricatie, echipam halele cu utilaje si echipamente inovatoare, cream sisteme IT proprii care vizeaza imbunatatirea productiei etc. In curand, vom lansa procesul de fabricatie in noua hala, ce integreaza tehnologii in valoare de 40 milioane PLN. In numai trei luni am reusit sa cream propriul departament cu utilaje automate de injectie, de ultima generatie, care este capabil sa livreze toate componentele si semifabricatele pentru ferestrele, rulourile sau usile Drutex. De asemenea, ne extindem cladirea de birouri si urmeaza sa lansam noi produse, ceea ce garanteaza o dinamica optima la nivel operational, in viitor. In general, avansam foarte rapid si sunt convins ca afacerile se vor mentine pe un trend ascendent, de cel putin +10% pe an, pe termen mediu”, a declarat Leszek Gierszewski, presedintele societatii.
Consolidarea marcii in randul montatorilor si clientilor, inca o premisa pentru dezvoltare
Consolidarea brandului Drutex in randul clientilor finali si, mai ales, in cel al specialistilor in montaj constituie o alta premisa ce permite formularea unei estimari foarte ambitioase, referitoare la rezultatele financiare aferente anului in curs, de vreme ce, pentru comparatie, trebuie precizat ca in 2015 Drutex SA – din Bytow, Polonia – a raportat o cifra de afaceri care nu a depasit 145 milioane de euro, astfel incat, in numai trei ani, a fost consemnat un avans considerabil.
Dupa cum se arata intr-un comunicat al Drutex, ferestrele verticale (pentru fatade) ale companiei sunt cel mai des recomandate de montatorii polonezi de tamplarie termoizolanta, conform raportului intitulat „Piata ferestrelor din lemn din Polonia”, elaborat de centrul de cercetare si analiza de piata al ASM (Centrum Badań i Analiz Rynku). Produsele Drutex sunt apreciate, astfel, de experti, in mare parte pentru calitatea superioara, izolatia termica ridicata, eficienta energetica si sistemul optim de garantie.
Potrivit raportului, majoritatea instalatorilor de ferestre din Polonia recomanda cel mai des marca Drutex, acest aspect reprezentand cel mai bun rezultat al unei marci de tamplarie, consemnat vreodata in Polonia. Ferestrele Drutex sunt recomandate de montatori mai ales datorita calitatii lor ridicate, izolarii termice sporite, eficientei energetice, garantiei extinse si disponibilitatii pe piata. Faptul ca Drutex este o marca 100% poloneza reprezinta un alt motiv semnificativ de alegere si de recomandare pentru expertii domeniului.
Potrivit cercetarii mentionate anterior, Drutex dispune de unul din cele mai bune niveluri de recunoastere a marcii in randul montatorilor. Tinand cont de acest indicator, precum si de factorul psihologic, Drutex este lider absolut al marcilor poloneze de ferestre in tara de origine.
„Apreciem foarte mult recunoasterea pe care o avem de la specialistii polonezi in montajul ferestrelor si usilor din lemn. Rezultatele confirmate printr-un studiu independent reprezinta cea mai buna atestare a calitatii superioare a tamplariei Drutex si a gamei noastre vaste de produse complementare. Facem tot posibilul pentru a indeplini asteptarile mereu in schimbare ale clientilor. Astfel, suntem in plin proces de extindere a fabricii, investim constant in expansiune tehnologica, iar departamentul nostru de cercetare si dezvoltare asigura zilnic calitatea si functionalitatea superioare ale ferestrelor noastre”, a concluzionat Leszek Gierszewski. Informatii suplimentare, la www.drutex.pl
|