ELECTRIC PLUS a inaugurat, anul acesta, doua noi showroom-uri |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 16 Iun 2017 12:50 |
Tamplaria Barrier, marca detinuta de producatorul autohton de tamplarie din PVC Electric Plus - Bacau, poate fi gasita, incepand din acest an, in noi showroom-uri detinute de companie. Unul dintre acestea se afla in Brasov, iar cu ocazia inaugurarii sale, Adriana Mazilu, manager al sectiei Dezvoltare Francize, a precizat: „Dupa ce, pe parcursul mai multor ani, am convins publicul de calitatea produselor si serviciilor noastre, acum suntem incantati sa primim clientii Barrier intr-un showroom elegant, foarte modern si sa prezentam cele mai noi tendinte in materie de tamplarie termoizolanta”. Acesta este cel de-al doilea spatiu de prezentare pe care producatorul il detine in Brasov, iar consultantii Barrier au capacitatea profesionala de a propune produse personalizate pentru fiecare client in parte, de inspiratie germana, utilizand diferite tipuri de feronerie si sticla.
Dupa cum sustin oficialii firmei, toate produsele finite fac parte din gama premium si se caracterizeaza prin individualitate si rafinament, avand performante superioare din punct de vedere al izolarii termice si fonice, al controlului solar, al confortului vizual, al economiei de energie etc.
La randul sau, Valentin Stan, manager de vanzari in cadrul Electric Plus, a adaugat: „Suntem incantati sa extindem pentru clientii nostri experienta ferestrelor care iti protejeaza caminul cu un nou punct de atractie Barrier. Ne pastram astfel promisiunea de a incuraja mentinerea unei eficiente energetice, precum si a caracteristicilor de design si calitate”.
Cel de-al doilea showroom Barrier a fost deschis, recent, la Timisoara, in zona de sud a orasului. Intrucat in opinia reprezentantilor Electric Plus fiecare proiect de constructii este individual si diferit, consultantii Barrier ce activeaza in cadrul noului spatiu de prezentare asigura servicii de consiliere in legatura cu numeroase aspecte importante ce pot forma decizia de achizitie a potentialilor clienti, precum cheltuieli, costuri, beneficii, avantaje etc. Totodata, asa cum remarca specialistii Electric Plus, fiecare produs Barrier expus in showroom este inovator, sigur, durabil si mai ales individualizat, asemenea dorintelor fiecarui consumator in parte. Disponibile in nuante de alb clasic, lemn natural sau in culori solide puternice, ferestrele Barrier asigura, totodata, izolare termica superioara, tinand consumul de energie sub control.
Gabriel Miron, Marketing Manager in cadrul Electric Plus, aduce lamuriri suplimentare despre nivelul de dezvoltare al firmei, adaugand: „Am realizat deja foarte multe si mai avem inca numeroase planuri de viitor. Odata cu finalizarea primului ciclu de investitie a parcului industrial, acum un an, am pus bazele comunicarii noastre transparente si tangibile despre strategiile, activitatile si telurile pe care le avem. Cu al doilea ciclu de investitie, acum, dorim sa ne continuam obiectivul ambitios ales si sa oferim o privire de ansamblu in ceea ce priveste strategia Barrier asupra sustenabilitatii, responsabilitatii produselor noastre, protectiei mediului inconjurator, angajamentelor luate fata de angajati, colaboratori si clienti”. Informatii suplimentare, la www.barrier.ro
|