ELECTRIC PLUS: "Disparitia unor producatori de pe piata este inevitabila" |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 01 Nov 2013 13:02 |
Producatorul de tamplarie termoizolanta din PVC marca Barrier Electric Plus vizeaza continuarea proiectului de extindere a capacitatilor de productie din Bacau, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse si in vederea dezvoltarii pe baze solide a activitatii, societatea investeste permanent atat in instruirea personalului, cat si in consolidarea notorietatii marcii, prin diferite campanii de comunicare si actiuni sociale. In cele ce urmeaza, directorul de marketing al firmei, Gabriel Miron, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Ce estimari aveti privind evolutia financiara a companiei?
- Pentru 2013 ne-am propus o crestere de 25%-30% a cifrei de afaceri fata de nivelul de 43 milioane de lei realizat in 2012, o evolutie similara estimand si pentru 2014. Rezultatele optime, transpuse printr-o majorare de peste 20% in primele noua luni ale anului in curs, s-au datorat in mare masura si faptului ca mai multe companii din zona Moldovei au renuntat la activitatile de productie si s-au specializat in montaj.
- Care sunt zonele de unde provin cele mai importante comenzi?
- In prezent, efectuam livrari in toate zonele din sud-estul tarii, exclusiv prin intermediul unei retele de 300 de colaboratori, precum si in afara granitelor, in Italia, Franta sau Belgia. Pe plan intern, furnizam ansambluri termoizolante atat pentru proiecte finantate din fonduri private, cat si pentru obiective de interes public. Circa 85% din productie este reprezentata de realizarea de ferestre si usi din PVC, diferenta constand in executia de usi de garaj rezidentiale si industriale si a sistemelor de tehnica parasolara. Ferestrele sunt realizate sub marca Barrier, cu profile Rehau (atat serii economice, cat si profesionale, precum Geneo si Euro 86-Plus), fiind echipate cu feronerie Roto-NT. Colaboratorii nostri au la dispozitie si o gama complexa de servicii auxiliare, precum consultanta, proiectare si calcul energetic pana la montaj sau transport rapid.
- Mentionati care sunt perspectivele de dezvoltare a pietei de profil in intervalul 2014-2015.
- Estimam ca urmatorii doi ani vor fi deosebit de dificili si ca disparitia unor producatori de pe piata este inevitabila, mai exact fiind vizati cei care nu au efectuat investitii in dezvoltarea afacerii si a personalului. Totodata, un aspect foarte important pentru perioada recesiunii, care poate face diferenta intre companiile din bransa, este reprezentat de implementarea unui plan bine conturat de investitii in departamentul de marketing, in strategia de comunicare si in gama de servicii acordate. Consideram ca firmele ai caror manageri nu includ aceste aspecte in strategiile de afaceri sunt sortite disparitiei, intrucat pe piata sunt foarte multe produse de calitate si singura modalitate de dezvoltare este diferentierea, care consta in varietatea de servicii complementare oferite.
|