ELECTRIC PLUS: Politica speciala de marketing adoptata de Barrier si francizele sale |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 15 Mar 2017 13:43 |
Pe 16 martie a.c., in localitatea Sighet, va fi inaugurata cea de-a 24-a franciza Barrier. Compania Electric Plus, producatoarea usilor si ferestrelor marca Barrier, isi dezvolta astfel si in 2017 sistemul de distributie prin franciza, ce este activ, in acest moment, in 17 orase ale tarii. Acesta este completat de o retea de 300 de parteneri, care actioneaza pe 70% din teritoriul tarii si de livrarile la export, efectuate prin intermediul a peste 150 de colaboratori localizati in Europa, Asia si America de Nord, vanzarile pe pietele externe contribuind cu aproximativ 22% la cifra totala de afaceri.
Valentin Stan, manager de vanzari in cadrul Electric Plus, ofera mai multe detalii despre avantajele de care beneficiaza orice colaborator Barrier, afirmand: „Toti partenerii nostri au la dispozitie toate detaliile necesare despre marca si notorietatea acesteia, studii de piata, aspecte referitoare la showroom-ul pilot si posibilitatea intrarii in sistemul de franciza, precum si date complete de contact, referitoare la francizatii din retea, pentru a putea lua legatura cu ei. Iar unul dintre cele mai importante instrumente pe care le punem la dispozitia acestora este reprezentat de o campanie integrata de marketing, firma noastra aplicand, la randul sau, o astfel de strategie, care utilizeaza cat mai multe medii de comunicare, de la cele clasice, pana la cele neconventionale (spoturi tv si radio, insertii in print, outdoor, online, direct, prin evenimente etc.). In organizatia noastra, consideram ca marketingul creeaza, pentru afacerea pe care o gestionam, o valoare economica mai mare decat orice alta activitate, detinand un nivel de forta incomparabil pe baza caruia poate sa influenteze derularea activitatii, intelegerea pietei, apararea intereselor clientului, generarea inovatiei, construirea marcii sau o crestere profitabila. Totodata, suntem de parere ca marketingul presupune angajament fata de noi (ca vom duce la bun sfarsit proiectele), fata de client si fata de mediul inconjurator. Ne preocupam continuu sa asiguram o comunicare integrata de marketing, intrucat aceasta genereaza coerenta tuturor demersurilor pe care le intreprindem. Astfel, oricare element al mixului de comunicare devine un punct decisiv al avantajului competitiv si contribuie hotarator la atingerea obiectivelor companiei pe pietele in cadrul carora activam. Totodata, este necesara o adaptare continua la nevoile si asteptarile clientilor, din cauza modificarilor care intervin permanent, dar si ca urmare a schimbarilor determinate de faptul ca toti concurentii nostri depun eforturi si implementeaza constant diverse strategii, in vederea mentinerii unor pozitii de top pe piata de profil”. Informatii suplimentare, la www.barrier.ro
|