Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
28 Oct 2014 18:42
|
Compania producatoare de tamplarie Electric Plus a realizat, cu sprijinul agentiei de cercetare D&D Research, un studiu (cu o marja de eroare de maximum +/- 3,3%) al carui subiect a constat in analiza atitudinilor si comportamentelor de consum ale populatiei in achizitia de tamplarie din PVC. Realizat in intervalul martie-aprilie 2014, acesta include opiniile a peste 750 de respondenti, cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani si care locuiesc in orase cu peste 50.000 de locuitori (cu exceptia Constantei), din zonele de nord-est si sud-est ale tarii. Potrivit documentului, spre deosebire de alte materiale necesare unei constructii, tamplaria este mult mai familiara si accesibila clientilor, ceea ce determina un grad ridicat de implicare a consumatorului in alegerea acesteia (>30%). Astfel, informatiile referitoare la aceasta sunt receptate individual prin intermediul internetului (35%) si cu ajutorul persoanelor apropiate beneficiarului (prieteni, familie, colegi - 38.2%), alegerea marcii de tamplarie fiind facuta mai ales in etapa de planificare (>60%). De asemenea, decizia de cumparare este influentata de anumite criterii comerciale, precum un pret bun de achizitie (>25%), recomandarea venita din partea familiei/ prietenilor/ colegilor (>12%) sau a specialistilor (>12%), dar si de mediul extern sau intemperii. In opinia consumatorilor, cele mai importante caracteristici ale unei tamplarii PVC de calitate sunt reprezentate de protectia termica (>27%), cea fonica (>16%), cea la apa/vant (>11%) si cea solara (>11%). Totodata, desi mai mult de 78% dintre respondenti au recunoscut faptul ca o tamplarie de calitate este mai scumpa decat in mod uzual, studiul a relevat faptul ca, in prezent, exista un nivel ridicat de confuzie la nivelul tipurilor de tamplarie, consumatorii neefectuand diferentieri clare intre marcile de profile, cele de geamuri sau cele promovate de montatori. Referindu-se la rezultatele cercetarii, Adrian Garmacea, directorul general al firmei Electric Plus, detinatoarea marcii Barrier, a declarat: „Toate elementele mentionate anterior au un rol decisiv in procesul de selectie a tamplariei PVC de calitate, insa nu trebuie neglijat un alt aspect deosebit de important: durabilitatea. Rezistenta crescuta la utilizarea indelungata, termenul de garantie mare, precum si tehnologiile moderne folosite la fabricarea tamplariei sunt conditii care inglobeaza si reduc in mod real costurile de utilizare pe termen lung. Practic, daca aceste insusiri indispensabile sunt indeplinite, nu va trebui sa ne facem griji peste 10 ani asupra costurilor post-garantie pentru intretinerea ansamblurilor”. Informatii suplimentare, la www.barrier.ro
|