ELECTROSTATIC: Cererea pentru produsele specifice la export, in crestere |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 13 Feb 2015 14:30 |
In conditiile in care cererea de produse specifice pe plan intern s-a inscris in ultimul interval pe un accentuat trend descendent, compania Electrostatic s-a orientat in ultimul timp preponderent catre efectuarea de lucrari la export. Astfel, in 2014, cota operatiunilor de acest tip a atins nivelul de 95% din totalul productiei, odata cu accesarea puternica a pietei din Norvegia, care a devenit in prezent principala zona de desfacere.
Costica Papalea, administrator al Electrostatic: „Alte tari in care suntem prezenti sunt reprezentate de Germania, Belgia, Olanda, Danemarca, Italia, Franta sau Canada, la nivel intern livrarile efectuandu-se pe intreg teritoriul tarii. Activitatea noastra pe segmentul tamplariei termoizolante este orientata catre executia tamplariei din aluminiu si a peretilor cortina (cu 15% din total), precum si catre vopsirea in camp electrostatic a profilelor din aluminiu (5%). In rest, ne-am orientat in ultimul timp catre vopsirea reperelor din otel si aluminiu pentru domeniul industrial (80%) si catre executia confectiilor metalice, toate investitiile din acest an fiind orientate spre dezvoltarea segmentului principal de activitate, prin achizitia unei noi linii de vopsire a elementelor din otel. In domeniul realizarii ansamblurilor din aluminiu utilizam profile Schüco si Profilco, precum si geam termoizolant pe care il procuram de la producatorul Lustic Invest. Evolutia cererii in cursul anului trecut ne-a permis sa ne stabilizam incasarile la nivelul inregistrat in 2013 (respectiv la valoarea de 4,1 milioane de lei). Totodata, semnalele pe care le avem pana acum de la beneficiari ne permit sa estimam obtinerea in 2015 a unei majorari de aproximativ 20% a cifrei de afaceri”.
|