EURO-FEREASTRA: Dinamica pietei, prognozata la conferinta |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 03 Mai 2017 15:07 |
![]() „Piata de ferestre din Austria s-a diminuat cu 4,9% in 2015, fiind astfel afectata de aceasta situatie negativa pentru al treilea an consecutiv. In consecinta, numarul producatorilor locali s-a restrans dramatic, in asa fel incat importul de ferestre s-a majorat substantial si reprezinta 19,8% din totalul ansamblurilor comercializate in aceasta republica alpina. Totodata, in perioada de referinta, exportul austriac de tamplarie termoizolanta a sporit cu numai +17,8%. Ce anume s-a intamplat in 2016? Este vorba despre o stabilizare la un nivel redus sau, dimpotriva, s-a remarcat o alta scadere? Care este situatia in celelalte tari din spatiul CEE si, mai ales, in Romania? Ce anume se prognozeaza pentru intreaga zona CEE si pentru fiecare stat in parte? Toate acestea si multe altele isi vor gasi raspunsul la EURO-Fereastra 2017”, a declarat Viorica-Maria Jeler, Market Analyst al Interconnection, referindu-se la subiectul pe care il va supune atentiei participantilor la conferinta.
Factori multipli de influenta, analizati in detaliu
Noua cercetare a institutului austriac ia in considerare numerosi factori de influenta pentru a stabili previziunile pietei de tamplarie termoizolanta din CEE, cum ar fi: schimbarile in domeniul constructiilor rezidentiale si nerezidentiale, respectiv pe segmentele de constructii noi si renovari, precum si modificarile preferintelor utilizatorilor privind principalele grupe de materiale folosite la fabricarea ferestrelor, actualele trenduri din acest domeniu de activitate, dinamica importului, exportului si productiei nationale, categoriile de pret (economic, mediu si premium), canalele de distributie (directe, indirecte), tipul de geam termoizolant (dublu, triplu) si altele. In cadrul prezentarii analistei Interconnection, vor fi subliniate principalele premise de dezvoltare a pietei pe termen scurt (pana in anul 2019 inclusiv), cu detalii pentru diverse segmente de activitate, inclusiv pe baza factorilor de influenta mentionati anterior, in cadrul a patru grupe de tari: Rusia si Ucraina, apoi Polonia, Cehia si Slovacia, urmate de Ungaria, Romania si Bulgaria, respectiv de Slovenia, Croatia, Serbia si Bosnia-Hertegovina. De asemenea, vor fi disponibile diverse criterii de baza ce pot constitui elemente utile la stabilirea preturilor medii ale ansamblurilor de tamplarie, gradul de utilizare a materialelor (PVC, aluminiu/otel sau lemn), ratele de crestere pe segmente, principalele grupe de produse etc. Pentru informatii suplimentare si inscrieri, click aici!
|