HUNTER DOUGLAS: Majorare de 4,3% a vanzarilor din trimestrul intai |
Producatori de tamplarie Publicat de Cosmin Dincu 29 Mai 2014 16:39 |
Corporatia Hunter Douglas NV – lider mondial al pietei elementelor de protectie solara pentru ferestre Luxaflex si producator important de sisteme destinate aplicatiilor arhitecturale – a raportat pentru trimestrul intai al anului in curs o majorare de 4,3% a cifrei de afaceri. Rezultatele pozitive se datoreaza imbunatatirii cererii din majoritatea regiunilor globului, cu exceptia continentului nord-american, unde conditiile meteo nefavorabile au dus la unica depreciere a veniturilor operationale ale holdingului. In consecinta, vanzarile consolidate din ianuarie-martie 2014 au ajuns la 605,6 milioane USD, iar in aceeasi perioada din 2013 acestea au insumat 580,9 milioane USD. "In intervalul analizat, pe fondul unei consolidari a comenzilor globale, Hunter Douglas a reusit sa se mentina pe primul loc in domeniul sau de activitate, inclusiv pe plan european, unde a fost remarcat un trend ascendent, insa momentan fragil. Situatia din primul trimestru al anului in curs a reflectat, de fapt, o sporire de 5,2% a cantitatilor comercializate pe toate meridianele globului, contrabalansata de un impact nefavorabil de 0,9% al cursului de schimb valutar. Vanzarile au fost optime in America de Nord, America Latina, Asia si Australia, precum si in Europa, unde, spre deosebire de perioada anterioara, s-au apreciat usor", a declarat Ralph Sonnenberg, presedinte si director general al Hunter Douglas NV. Ca urmare a acestui fapt, s-au remarcat modificari structurale din punct de vedere al pietelor-tinta, subsidiarele din America de Nord contribuind cu 39% la cifra de afaceri din ianuarie-martie 2014, la egalitate cu filialele din Europa (39%) si urmate de cele din America Latina (10%), Asia (8%) si Australia (4%). Sistemele de protectie solara pentru ferestre au constituit aproape 82% din cantitatea totala comercializata, iar diferenta (de 18%) a fost reprezentata de elemente pentru aplicatii arhitecturale (parasolare folosite la fatade) si alte produse. Din punct de vedere al perspectivelor pentru 2014, managerii holdingului se asteapta la o imbunatatire a conditiilor economice in SUA si Asia, respectiv la o stabilitate in America de Sud si la un mediu de afaceri extrem de incert si ostil in Europa, unde revenirea increderii consumatorilor si recuperarea sectorului de constructie/ amenajare a locuintelor reprezinta aspecte posibile pe termen lung. Conducerea holdingului isi mentine, astfel, strategia prudenta de afaceri, afirmand si in continuare ca Hunter Douglas ocupa o pozitie solida pe piata internationala in termeni de produse, distributie, aspecte financiare si de management.
***
Corporatia Hunter Douglas - Olanda, care integreaza 169 de companii, avand 68 de fabrici si 101 unitati implicate in operatiuni de asamblare in peste 100 de tari, reprezinta – in acceptiunea managerilor sai – liderul de necontestat al pietei mondiale a sistemelor de protectie solara. Cei 17.000 de angajati – al caror numar a crescut in ultimul timp cu 500 de persoane – urmaresc principiile actuale privind economia de energie si sustenabilitatea, mai ales ca aceste concepte nu pot fi corect implementate in absenta instalarii elementelor de protectie solara in cadrul cladirilor. Pentru anul trecut, holdingul a anuntat o majorare de 1,9% a cifrei de afaceri, pana la 2,636 miliarde USD. In tara noastra, grupul – coordonat de echipa manageriala din Elvetia – activeaza prin intermediul unei reprezentante, avand sediul in Capitala si fiind luata in evidenta Ministerului Finantelor Publice in anul 2004. Pentru 2013, Hunter Douglas Romania a raportat o cifra de afaceri neta de peste 3,9 milioane de lei (+105,26%), in conditiile in care, cu un an in urma, acest indicator a depasit 1,9 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.hunterdouglas.com
|