Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 03 Martie 2025
BUCINMOB
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - IZOTEC a primit comenzi de tamplarie termoizolanta de 7 milioane de euro in 2024
IZOTEC a primit comenzi de tamplarie termoizolanta de 7 milioane de euro in 2024
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Feb 2025 06:00
In 2024, compania Izotec Group a inregistrat comenzi cu o valoare totala care se apropie de sapte milioane de euro, marcand o crestere de 2% a cifrei de afaceri, fata de anul anterior. „Am consemnat aceste rezultate in conditiile in care se vehiculeaza faptul ca piata de tamplarie a scazut cu 15%-20% fata de 2023. Un aspect notabil este cresterea valorii unitare a comenzilor, ceea ce demonstreaza ca am reusit sa eficientizam portofoliul de vanzari. Acest rezultat este direct legat de educarea pietei, de pozitionarea strategica a Izotec Group si de relatiile de incredere, cultivate cu partenerii. De asemenea, aceasta evolutie a fost sustinuta de consolidarea exporturilor in Italia si in alte tari europene, precum si de interesul tot mai mare pentru produse eficiente energetic, in contextul reglementarilor NZEB. Toate acestea ne-au oferit stabilitate, pe o piata marcata puternic de o instabilitate economica globala. Piata s-a maturizat in 2024, schimbare care a adus cu sine provocari, iar pentru 2025, anticipam un context favorabil, cu o crestere echilibrata. Totusi, nu putem sa ignoram faptul ca noul sistem de taxare duce atat la cresterea costurilor cu manopera, cat si a preturilor furnizorilor, ceea ce influenteaza direct costurile de productie. Ne asteptam la o cerere tot mai mare pentru renovari si constructii eficiente energetic, impulsionata de masuri legislative si de programe de sprijin. In acest context, produsele proprii, precum Izo3+, reprezinta solutii optime si ofera un raport excelent calitate-pret si performante de top, fara compromisuri. Situatia recenta a pietei rezidentiale a avut un impact negativ asupra producatorilor de tamplarie din PVC, aspect pe care l-am resimtit si noi. De aceea, am decis sa ne concentram pe personalizarea experientei si a produselor, astfel incat, atat interactiunea, cat si proiectul rezultat sa fie asa cum si le doreste fiecare client, respectiv potrivite, placute, eficiente. Pentru 2025, anticipam o revenire moderata a pietei rezidentiale, sustinuta de interesul crescut pentru renovari si de programele guvernamentale ce stimuleaza eficienta energetica. Cu efort, cu o abordare personalizata si parteneriate puternice, vom continua sa fim un lider de incredere intr-o industrie maturizata. Situatia recenta de pe piata de tamplarie termoizolanta si din domeniile adiacente, precum si contextul economic general, au avut ecou si pentru Izotec Group. Ne asteptam ca aceasta situatie sa se perpetueze si in 2025, insa ramanem optimisti, fiindca stim ce avem de facut si avem incredere in abordarea noastra. Anul trecut, am investit preponderent in oameni - si anume in pregatirea echipelor proprii din departamentele de vanzari si de Customer Service, pentru a ne asigura ca atat angajatii, cat si partenerii dispun de toate instrumentele necesare pentru a promova, oferta si monta corect produsele Izotec. Aceste investitii in educarea continua sunt esentiale, pentru a raspunde nevoilor partenerilor si pentru a le facilita implementarea proiectelor la cele mai inalte standarde. Oferim un suport de exceptie, care nu se rezuma doar la livrarea rapida a produselor, ci include si consultanta tehnica, materiale personalizate si solutii logistice flexibile. De asemenea, am alocat resurse pentru diverse modernizari ale fabricii si pentru actualizarea parcului auto, avand ca obiectiv consolidarea eficientei operationale si imbunatatirea serviciilor oferite partenerilor. Prin solutiile digitale deja implementate, de la aplicatiile interne pana la suportul pentru parteneri, ramanem in avangarda transformarii digitale. Ne aflam, astfel, intr-un stadiu avansat de digitalizare, aceasta fiind o prioritate continua si permitandu-ne sa raspundem mai bine cerintelor pietei si sa ne mentinem standardele ridicate de calitate. Mai mult, optiunile pentru produsele proprii includ compatibilitatea cu sistemele de tip «smart-home», oferind clientilor posibilitatea de a le integra in «locuinte inteligente»”, a declarat Ciprian Chelariu, administratorul Izotec Group.
Ferestrele eficiente energetic vor deveni esentiale
Motoarele principale de dezvoltare a acestui sector de activitate sunt strans legate de tendintele globale si de contextul actual, in opinia managerului Izotec Group. „Pe termen scurt, este vorba despre cresterea cererii pentru produse eficiente energetic, conforme cu standardele NZEB, determinata de costurile ridicate ale energiei si de reglementarile europene privind cladirile eficiente energetic. Consumatorii sunt tot mai constienti de beneficiile economice si de confortul pe care le aduc produsele de calitate, precum produsul propriu Izo3+, ce ofera un raport optim intre performanta si pret. In acelasi timp, fondurile europene pentru renovarea cladirilor vor stimula piata pe termen mediu, mai ales pe segmentul proiectelor rezidentiale. Acest lucru este sustinut si de interesul clientilor finali si al dezvoltatorilor imobiliari pentru solutii durabile, certificate IFT. Ferestrele eficiente energetic vor deveni esentiale, in special pentru cladirile la care se urmareste obtinerea unor certificari verzi, precum BREEAM. Si, nu in ultimul rand, pe termen lung, dezvoltarea solutiilor compatibile cu practicile sustenabile, reducerea amprentei de carbon si utilizarea materialelor reciclabile vor deveni prioritati pentru intreg sectorul. Izotec Group este deja bine pozitionat in acest context, prin angajamentul sau fata de sustenabilitate si prin productia certificata IFT, care raspunde celor mai exigente cerinte de performanta si durabilitate. Accelerarea masurilor europene de eficientizare energetica, precum directiva europeana pentru eficienta energetica, va impulsiona cererea pentru tamplaria termoizolanta de calitate. Tot mai multi dezvoltatori si montatori vor alege solutii precum ferestrele Izo3+, care indeplinesc cerintele stricte privind coeficientul de transfer termic si contribuie la obtinerea certificatelor pentru cladiri verzi. Noua paradigma Industry 4.0, axata pe digitalizare, automatizare, robotizare etc., inseamna mai mult decat tehnologii, fiind vorba despre integrarea completa a proceselor, reducerea erorilor si crearea unui flux de productie transparent si sustenabil. De altfel, Izotec a fost mereu un pionier in industria tamplariei termoizolante. Investitia noastra in utilajul complet automatizat de la Urban GmbH, realizata in urma cu trei ani, ne-a permis sa eficientizam procesele de productie, sa reducem risipa si sa mentinem un nivel constant de calitate. Incetarea ostilitatilor din Ucraina ar putea stabiliza preturile materiilor prime, desi fluctuatiile actuale sunt mai degraba influentate de cresterea costurilor de productie si de modificarile legislative din Romania. In acelasi timp, intrarea Romaniei in spatiul Schengen deschide noi oportunitati pentru exporturi, facilitand transportul si reducand costurile logistice. Prezenta consolidata a Izotec in Italia si planurile de extindere pe alte piete europene, precum Germania, Franta si Belgia, vor fi impulsionate de toate aceste schimbari. Chiar daca piata rezidentiala nu este singura directie de vanzare pentru produsele Izotec, provocarile acesteia au fost gestionate printr-o abordare strategica, concentrata pe cultivarea de relatii si pe eficientizare. Ne-am axat cu precadere pe multiple optiuni disponibile pentru produse. Astfel, la Izotec, fiecare produs poate fi adaptat pentru a satisface cerintele fiecarui proiect atat din punct de vedere estetic, cat si tehnic. Gama proprie ofera multiple optiuni estetice si tehnice. Fiecare proiect este analizat atent, pentru a intelege nevoile specifice ale clientilor, astfel incat sa alegem impreuna solutia potrivita. Aceasta atentie acordata detaliilor transforma fiecare colaborare intr-un parteneriat solid si de durata. Sistemul propriu Last Mile este conceput pentru a raspunde rapid si eficient nevoilor partenerilor locali. Ne implicam activ in fiecare relatie de afaceri, asigurand livrarea prompta a produselor, precum si coordonarea fluxurilor logistice, pentru a optimiza fiecare comanda. Prin chestionarele de feedback, ne asiguram ca intelegem complet asteptarile partenerilor si ca raspundem cerintelor pietei. Aceasta abordare atenta si implicata contribuie la construirea unor relatii de incredere, bazate pe sprijin real si colaborare stransa. In atentia noastra s-a aflat si extinderea exporturilor, in Italia, consolidandu-ne pozitia pe piata prin colaborari puternice si prin promovarea constanta a produselor. De asemenea, ne extindem activ reteaua in tari precum Germania, Franta si Belgia, cautand noi parteneri care sa ne reprezinte valorile si standardele de calitate. Aceasta diversificare a pietelor ne ofera stabilitate si noi oportunitati de crestere. In acelasi timp, ne implicam direct pe teren, iar astfel, echipa Izotec viziteaza santierele dezvoltatorilor imobiliari si ofera consultanta si sprijin tehnic, pentru a asigura integrarea corecta a produselor noastre in proiecte complexe. In acelasi timp, partenerii cu care colaboram deruleaza numeroase proiecte de renovare a apartamentelor si de constructii de case noi, ceea ce a contribuit la mentinerea unui ritm activ in segmentul rezidential. Deci, pentru a compensa cererea redusa din anumite segmente, am reusit sa cultivam relatii solide cu partenerii, bazate pe incredere, sprijin reciproc si intelegerea profunda a nevoilor lor. Chiar daca numarul de solicitari poate fi uneori mai mic, volumul si valoarea comenzilor individuale creste semnificativ. Cum spuneam, acest progres reflecta eficientizarea portofoliului propriu si capacitatea de a ne adapta la provocarile pietei. Astfel, printr-o abordare strategica si prin diversificarea canalelor de vanzare, am reusit sa ramanem o companie competitiva, eficienta si relevanta, consolidandu-ne pozitia pe o piata instabila. Ne mandrim cu parteneriatele solide pe care le avem cu furnizori de renume, precum Gealan, Winkhaus si altii, care ne ofera solutii de inalta calitate, esentiale pentru performantele produselor proprii. Relatiile cu acesti parteneri reprezinta o garantie a respectarii celor mai inalte standarde de eficienta energetica si durabilitate, cerute de piata actuala. Colaborarile de lunga durata ne-au ajutat sa ne mentinem pozitia in randul liderilor pe piata, datorita sprijinului constant primit din partea furnizorilor. In acelasi timp, suntem deschisi la explorarea de noi oportunitati de colaborare cu furnizori care pot aduce valoare adaugata proceselor de productie si care impartasesc viziunea noastra, privind calitatea si sustenabilitatea. Consideram ca deschiderea catre inovatie si diversificare este esentiala, pentru a raspunde cerintelor tot mai variate ale pietei si pentru a oferi solutii competitive partenerilor. Reprezentam o alegere inteligenta pentru cei care doresc sa investeasca in produse de calitate superioara, eficiente energetic si conforme cu cele mai stricte reglementari. Ferestrele Izo3+ sunt simbolul raportului excelent intre calitate si pret, oferind beneficii reale pentru clientii finali si o sustinere continua pentru partenerii nostri. Prin angajamentul fata de sustenabilitate, colaborarea stransa cu furnizorii si extinderea prezentei internationale, demonstram ca putem raspunde oricarei provocari dintr-o industrie in continua schimbare”, a adaugat Ciprian Chelariu. Informatii suplimentare, la www.izotec.ro
 
 
    
 
SISECAM
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE-FEBRUARIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza