IZOTEC GROUP vizeaza accesarea unor noi piete de export |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 06 Ian 2017 12:54 |
Pentru 2017, conducerea companiei Izotec Group si-a propus sa inaugureze a treia hala de productie, pe care sa o echipeze cu o linie tehnologica importata din Germania, valoarea acestui program de investitii situandu-se la peste 1,8 milioane de euro. "Consideram ca aceasta investitie majora ne va permite sa ne consolidam pozitia de producator important la nivel national. De asemenea, ne-am propus sa includem in programul de dezvoltare si alte masuri, precum modernizarea parcului auto sau inlocuirea utilajelor cu altele noi, ambele fiind aplicate in vederea imbunatatirii procesului de productie si a livrarii unor produse de calitate superioara. Obiectivul financiar stabilit pentru 2017 vizeaza obtinerea unei majorari a cifrei de afaceri cuprinsa intre 10% si 15%, raportat la valoarea de 7 milioane de euro din 2016. Ritmul moderat de crestere este datorat absentei proiectelor majore din sectorul constructiilor, insa este de apreciat numarul mai mare al ansamblurilor imobiliare nou-construite, segment asupra caruia ne-am concentrat atentia in 2016 si pe care intentionam sa-l exploatam si mai mult anii urmatori. Segmentul propriu de activitate are o evolutie similara - de crestere usoara -, in absenta unor investitii masive in proiecte de amploare atat in sectorul public, cat si in cel privat", precizeaza Ciprian Chelariu, CEO al Izotec Group.
Firma dispune de o capacitate de productie de 800 de ferestre/zi pe care, in prezent, o exploateaza in proportie de 75%. Ciprian Chelariu precizeaza ca „in 2017, vom continua colaborarile cu furnizorii actuali de materii prime, concomitent cu promovarea unor oferte speciale la produsele si serviciile din oferta actuala si intensificarea eforturilor de informare a clientilor cu privire la produsele si accesoriile premium pe care le pot alege din oferta Izotec. Ca si in anii precedenti, suntem preocupati de educarea clientilor nostri, pentru ca acestia sa ajunga sa constientizeze ca alegerea unei ferestre sau usi exclusiv in functie de pret poate sa ii coste in timp cu mult mai mult. O fereastra de calitate genereaza in perioada de utilizare mai multe economii decat diferenta de pret din momentul achizitiei unui produs inferior, executat artizanal, in ateliere fara o tehnologie avansata de fabricatie. Vanzarile proprii din 2016 indica o crestere a ponderii produselor premium, ceea ce inseamna ca si beneficiarii romani acorda mai multa atentie si altor factori decat pretul, atunci cand achizitioneaza ansambluri termoizolante, respectiv: protectia antiefractie, fiabilitatea produselor, calitatea executiei si serviciile post-vanzare la care pot apela dupa montaj. In 2016, structura generala a vanzarilor a revelat, in principal (cu o pondere de 80% din total), comercializarea ansamblurilor Confort realizate cu profile de 74 mm, diferenta revenind celor ce integreaza repere de 83 mm, atat pe plan national, cat si la export". Managerul firmei a declarat ca produsele Izotec sunt, in prezent, alegerea consumatorilor din intreaga tara, cu accent pe zonele Moldovei si Transilvaniei, dar se comercializeaza cu succes si la export, in state precum Italia, Franta, Belgia, Olanda, Austria, Germania, Irlanda sau Marea Britanie. Serviciul de distributie este externalizat pentru productia exportata, ponderea exporturilor in totalul cifrei de afaceri din 2016 atingand pragul de 15%, cat a fost stabilit la inceputul anului. „Evolutia consemnata pe acest canal de distributie ne motiveaza sa intensificam eforturile si in 2017, an in care ne propunem sa consolidam relatiile actuale si sa accesam noi piete din aceste tari, dar si din alte regiuni ale Europei”, a concluzionat Ciprian Chelariu. Informatii suplimentare, la www.izotec.ro
|