Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 04 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - LIPOPLAST: Proiect de branding initiat recent pentru a ajunge mai aproape de clienti
LIPOPLAST: Proiect de branding initiat recent pentru a ajunge mai aproape de clienti
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 18 Mai 2023 06:00
Producatorul de tamplarie Lipoplast a initiat un proiect de branding prin care isi doreste sa ajunga mai aproape de clienti, sa confere sustenabilitate gamei de produse si sa asigure un plus de transparenta privind principiile de lucru. „In continuare, am decis sa ne axam pe promovarea sustenabilitatii, a standardelor „net zero” si a inovatiei, mentinand in acelasi timp traditia si experienta pe care ne-am construit-o de-a lungul anilor. Totodata, suntem permanent atenti sa ne aliniem brandul la tendintele pietei, insa numai daca acestea reflecta si respecta valorile proprii. Numele de marca «Lipoplast» subliniaza flexibilitatea si durabilitatea produselor proprii, aferente familiilor de ferestre si usi din PVC si aluminiu, fatade si diverse produse specializate. Chiar daca avem linii dedicate cu marci individuale, accentul il plasam intotdeauna pe «Lipoplast», numele nostru reprezentand angajamentul fata de inovatie si calitate, fie ca ne adresam pietei din Romania, fie ca exportam in alte tari. Principalele obiective urmarite in formularea politicii de branding pentru companie au constat in consolidarea recunoasterii marcii si in evidentierea calitatii si inovatiei produselor proprii atat in randul clientilor comerciali, cat si catre persoanele fizice. Totodata, protejarea reputatiei construite pe piata in ultimii aproape treizeci de ani este o prioritate pentru noi, motiv pentru care ne alegem cu grija colaboratorii. Utilizarea marcii furnizorului pentru promovarea produselor proprii este oportuna totusi, in anumite situatii, deoarece creste increderea clientilor in produse, aceasta fiind si situatia in colaborarea de lunga durata pe care o avem cu partenerul Profine, furnizorul nostru pentru profilele din PVC marca Kömmerling. O marca bine definita este foarte importanta pe orice piata, iar in ceea ce ne priveste, ne ajuta foarte mult in discutiile cu clientii. Elementele definitorii ale pozitionarii marcii Lipoplast pe piata pe care activam includ calitatea superioara a produselor, inovatia, experienta si profesionalismul echipei proprii, angajamentul fata de sustenabilitate si eficienta energetica, precum si faptul ca suntem o afacere de familie, care pune accent si pe valori mai putin tangibile, dar pe care le dorim perene. Aportul brandului in capitalizarea companiei este semnificativ, contribuind in mare masura la stabilirea valorii de piata a firmei. Reputatia si recunoasterea marcii Lipoplast pe piata ne-au ajutat sa atragem noi clienti si parteneri si sa consolidam relatiile existente, ceea ce s-a reflectat in rezultatele financiare ale companiei, care au crescut substantial in ultimii doi ani”, a declarat dr. Valeriu Cirpanu, fondatorul Lipoplast. Informatii suplimentare, la www.lipoplast.ro 
 
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left