Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 04 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - LUCA Global Group: Brandul reprezinta cel mai important activ al companiei noastre
LUCA Global Group: Brandul reprezinta cel mai important activ al companiei noastre
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 24 Mai 2023 06:15
Sorin Luca, General Manager al LUCA Global Group, este de parere ca „brandul este cel mai important activ al companiei”.
„Notorietatea marcii LUCA este intr-o crestere constanta odata cu «brand awareness-ul» conferit de prezenta in mediul offline si online. Strategia pe care am adoptat-o este cea a unui brand unic, care se extinde la o gama de produse sub aceeasi identitate vizuala si cu acelasi nume - LUCA. Numele de brand - LUCA - provine de la numele meu, in calitate de fondator. Toate produsele pe care le realizam sunt grupate in trei categorii majore si contin in denumire brandul unic si un descriptor cu privire la specificitatea produsului, respectiv ferestre din lemn stratificat (LUCA Modern I pentru profilele cu o grosime de 68 mm, LUCA Modern II pentru profilele de 80 mm, LUCA Clasic pentru profilele de 40 mm si 52 mm pentru cladirile istorice, LUCA Pasiv pentru profilele de 92 mm pentru «casele pasive» si Gutmann Cora - ferestre din lemn stratificat placat cu aluminiu), usi de interior si exterior din lemn stratificat (LUCA Modern si Clasic) si obloane din lemn stratificat. Tamplaria LUCA are furnizori premium pe care ii promoveaza odata cu produsul propriu si care contribuie la diferentierea acestuia pe piata, avand in vedere capitalul de marca al companiilor furnizoare de feronerie, sticla si vopsea. Acest aspect poate reprezenta un dezavantaj in promovarea produsului doar in momentul in care brandul unui furnizor este afectat de o imagine negativa pe piata (slaba calitate a produsului, reclamatii etc.). Construirea unui brand este esentiala in orice domeniu de activitate pentru o companie care doreste sa se dezvolte pe termen lung. LUCA este un brand cunoscut in Romania tocmai datorita orientarii atat inspre consumator si solicitarile acestuia, cat si inspre un produs durabil, responsabil si sustenabil pe termen lung, dupa cum o subliniaza si sloganul nostru «Tamplarie pentru o viata». In acest moment, LUCA este un brand de produs superpremium, la un pret accesibil, pe care nu dorim sa il modificam in perioada urmatoare, reprezentand rezultatul unor solutii tehnice avansate in procesul de productie si fiind sustinut de servicii de consultanta si montaj. Un element central al strategiei si eforturilor de branding a fost reprezentat de pozitionarea corecta in ceea ce priveste perceptia clientului pe care incercam permanent sa il educam printr-un continut de calitate si sa il facem sa constientizeze care sunt beneficiile tamplariei din lemn stratificat. Pe termen lung, viziunea proprie, ambitioasa, se focalizeaza pe plasarea brandului LUCA in Top 5 producatori de tamplarie din lemn stratificat din Europa”, a adaugat reprezentantul firmei. Informatii suplimentare, la www.lucawood.ro 
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left