MARIANTHERM: Contracte importante, semnate la inceputul lui 2014 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Feb 2014 18:09 |
Producatorul de tamplarie din aluminiu si PVC Mariantherm a semnat, la inceputul acestui an, o serie de contracte importante pe plan international si national. In ceea ce priveste proiectele din afara tarii, furnizam produse pentru 20 de showroom-uri in Brescia (Italia) si pentru executia a doua magazine, in Germania. Pe plan intern, printre cele mai importante lucrari aflate in executie se afla un magazin Lidl, care urmeaza sa fie finalizat la jumatatea lunii aprilie si unde se efectueaza operatiuni de placare cu materiale compozite si se livreaza pereti cortina, usi si ansambluri termoizolante speciale, toate cu o valoare de aproximativ 140.000 de euro. Totodata, a fost adjudecat un contract pentru sediul operational al firmei Surub Trade (ce prevede constructia unei hale si a unui corp administrativ hala si corp administrativ), precum si mai multe locuinte particulare, cu arhitectura moderna.
Andrei Mihaescu, Project Manager in cadrul Mariantherm: „Livrarile pe plan intern se efectueaza pe intreg teritoriul tarii, in timp ce exporturile au consemnat, in 2014, o crestere de pana la 50% din totalul productiei. Totodata, ponderea efectuarii de fatade cortina in totalul activitatii s-a majorat pana la 70%, diferenta fiind reprezentata de realizarea de tamplarie din aluminiu si PVC, de fatade ventilate, copertine, multiple tipuri de usi (furniruite, glisante cu fotocelula), precum si de efectuarea de lucrari de placare cu materiale compozite (tip bond, Trespa, Argeton sau Granite). Capacitatea de fabricatie pe segmentul predominant de activitate se situeaza la 3.000 mp, iar anul acesta programul de investitii al firmei va fi orientat catre dezvoltarea/modernizarea activitatii si dezvoltarea parteneriatelor cu furnizorii, programe pentru care este posibil ca 60% din fondurile necesare sa fie obtinute din finantari europene. In prezent, printre furnizorii firmei se numara societati precum Schüco, Hueck Hartmann, Cortizo, Saint-Gobain, AGC, Aluplast si Veka. In 2014 ne-am propus obtinerea unei majorari a cifrei de afaceri de cel putin 25%, dupa ce in 2013 a fost consemnata o sporire de 12% fata de nivelul de 3,7 milioane de lei din 2012. Ne-am stabilit acest obiectiv, intrucat am observat in ultimul timp o foarte buna evolutie a exporturilor, ceea ce ne permite sa fim optimisti si pentru anul in curs”.
|