Dupa calculele finale, compania Marynk Ideea, din judetul Maramures, a incheiat anul 2023 cu o majorare de aproximativ 10% a cifrei de afaceri fata de 2022. „Pe termen scurt, estimarile pentru 2024 se anunta a fi pozitive. La atingerea rezultatelor din 2023 a contribuit distributia profilelor din PVC, infolierea profilelor din PVC, cea a placilor din ABS, PVC, HPL si aluminiu, precum si productia de tamplarie din PVC (45%), ansambluri termoizolante din aluminiu, geam termoizolant (30%) si paneluri ornamentale marca proprie MRK Doors (20%). Ferestrele si usile din PVC, ce poarta marca MRK, sunt realizate, in principal, cu profile Veka (Germania), cu 7 camere de izolare, feronerie Roto NX si geam termoizolant realizat in unitatea proprie de productie, cu sticla Guardian. Domeniul infolierii este intr-o continua expansiune si ne extindem permanent acest pachet de servicii. Ne dorim ca anul acesta sa marsam cat mai mult pe inovare, pilonul de baza al dezvoltarii companiei noastre fiind echipa de profesionisti din cadrul firmei. In prezent, avem aproximativ 100 de angajati, pe care am reusit sa-i atragem, oferind, in acelasi timp, stabilitate si evolutie profesionala. Ne distribuim produsele in principal pe plan zonal, insa efectuam livrari si la nivel national. In acelasi timp, aproximativ 25% din ferestrele MRK sunt exportate pe pietele din Italia, Franta si Germania. In conditiile dificile ale pietei, din 2023, exportul a fost un factor salvator pentru noi, fiind efectuate primele exporturi de opt containere mari catre localitatea Tulum, din Mexic. Piata romaneasca de profil a resimtit un impact semnificativ in urma recentelor conflicte de la granita si din Orientul Mijlociu si observam ca exista provocari in ceea ce priveste abilitatea statului de a implementa masuri eficiente de redresare, care sa fie acceptate in cadrul Consiliului European, situatie diferita de cea din alte tari, precum Polonia”, a declarat Marian Marinca, fondatorul Marynk Ideea. Informatii suplimentare, la
www.promrk.ro