INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
MARYNK IDEEA SRL |
Adresa: Strada Topazului nr. 2B, Baia Mare, Judet Maramures |
Fax: 0747-273.777 |
Mobil: 0747-273.777 |
E-mail: office@promrk.ro |
Web site: www.promrk.ro |
Persoana de contact: Marian Marinca, manager |
Domenii: Producatori de tamplarie | Furnizori de sisteme | Furnizori de servicii |
Descriere activitate Producator de tamplarie din PVC, geam termoizolant si paneluri MRK Doors. Furnizor de profile din PVC si de servicii de infoliere. |
Prezentare companie/institutie MARYNK IDEEA: Proiecte majore pentru cresterea eficientei energetice
Marian Marinca (42 de ani)
Functia/Firma: manager, Marynk Ideea;
Experienta profesionala: 19 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
In conformitate cu planul de management, compania Marynk Ideea si-a propus ca in 2024 sa marseze cat mai mult pe inovare, prin implementarea de noi tehnologii si softuri, care pot spori competitivitatea firmei si o pot ajuta sa se adapteze noilor conditii specifice pietei. Alte obiective ale anului 2024 sunt reprezentate de eficientizarea energetica prin instalarea de panouri fotovoltaice, precum si de achizitia unor pompe de caldura. Marian Marinca, managerul firmei, precizeaza ca si in prezent firma beneficiaza de aparatura moderna, digitalizarea si automatizarea fiind, in opinia conducerii societatii, elemente esentiale pentru dezvoltarea unei companii.
- Precizati ce alte obiective de dezvoltare mai aveti in plan pentru anul in curs.
- Asa cum am stabilit deja in planul managerial, avem in vedere sa derulam investitii majore pentru implementarea tehnologiilor eficiente din punct de vedere energetic si transferul catre surse de energie regenerabila. Consideram ca trendul practicilor durabile va fi benefic pe termen lung si mediu pentru piata de ferestre si usi termoizolante. In acelasi timp, suntem increzatori ca prin noile investitii vom putea inregistra o crestere substantial mai mare a rezultatelor financiare comparativ cu 2023. Pentru noi, anul trecut a inceput mai slab si de-abia spre sfarsitul sau au inceput sa fie recuperate aceste pierderi permitandu-ne sa obtinem, practic, o crestere de aproximativ 10% a rezultatelor financiare fata de 2022.
- Mentionati cum este structurata, in prezent, activitatea firmei.
- In prezent, activitatea proprie consta in productia de tamplarie din PVC si aluminiu, geam termoizolant si paneluri ornamentale marca proprie MRK Doors, precum si in distributia de profile din PVC si activitati de infoliere a profilelor din PVC si a placilor din ABS, PVC, HPL si aluminiu. In ultima perioada, ne-am propus si am reusit sa ne extindem gama de produse si de aceea am investit in dezvoltarea segmentului tamplariei de aluminiu si in linia de procesare a sticlei. Pentru a ne informa asupra celor mai noi produse si tehnologii specifice pietei, avem in vedere sa participam, in calitate de expozant, la editia din 2024 a targului international Fensterbau/Frontale, de la Nürnberg (Germania) si ne asteptam ca aceasta sa fie cel putin la nivelul editiei din 2018.
- Nominalizati dificultatile intampinate in ultimul timp.
- In primul rand, se poate observa o limitare a capacitatii statului de a remedia deficitele semnificative in buget si dificultatile din plan politico-social, pe care, din pacate, companiile private sunt nevoite sa le gestioneze. Una dintre crizele geopolitice si economice care a afectat semnificativ mediul economic autohton este generata de razboiul din Ucraina, care se prelungeste. Cateva masuri pe care le-am adoptat pentru gestionarea acestui derapaj au constat in diversificarea geografica, prin extinderea exporturilor spre tari mai putin afectate de aceasta criza - in speta, Mexic (localitatea Tulum) -, optimizarea costurilor si a eficientei operationale prin gestionarea mult mai detaliata a acestora si derularea de investitii in tehnologie, inovatie si marketing, pentru a ajuta compania sa se adapteze noilor conditii si cerinte de pe piata.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie/Aprilie 2024) |