Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
21 Iul 2016 12:05
|
Pentru dezvoltarea segmentului rulourilor de exterior, care are o contributie de aproximativ 30% la incasarile totale, MCA Grup si-a planificat in 2016 o crestere de 20%, pe fondul „dezghetarii” pietei constructiilor. “De asemenea, la inceputul anului 2016, s-a remarcat o crestere a cererii de rulouri MCA, de tip TermoStor, pe care o punem pe seama investitiilor din programul de reabilitare termica a blocurilor de locuinte. Ne asteptam ca nivelul cererii pentru toate sistemele de umbrire din oferta propie (compania noastra pune la dispozitia partenerilor si alte produse, precum copertinele si pergolele) sa evoleze anul acesta, in sensul cresterii cu 20% pe plan intern, in timp ce pe pietele din vest (Franta, Belgia si Italia), unde exportam aceste sisteme, estimam o majorare de 25%. Noutatile cu care am decis sa venim in intampinarea solicitarilor beneficiarilor pe acest segment de activitate in 2016 sunt reprezentate de modelele de tip TermoStor aplicate pe buiandrug, cu posibilitatea tencuirii casetei rulourilor la exteriorul cladirii si care se integreaza perfect, din punct de vedere estetic, in arhitectura imobilului. In general, rulourile de tip TermoStor MCA sunt alese de catre beneficiari in urma recomandarilor arhitectilor, datorita solutiilor multiple disponibile, atat din punct de vedere al cromaticii, cat si al solutiilor de instalare si integrare in fatada imobilului. De asemenea, in ultimul timp, pe fondul cresterii gradului de informare, se constata si o majorare a vanzarilor de rulouri exterioare MCA, fabricate exclusiv de compania noastra”, a declarat Ciprian Oprea, CEO in cadrul MCA Grup. Capacitatea de productie a societatii pe segmentul rulourilor se situeaza la un nivel de 15.000 unitati/an, livrarile de rulouri atingand, in 2015, pragul de aproximativ 10.000 de unitati, dintre care 30% au ajuns pe pietele exterioare Romaniei. Potrivit managerului firmei, planurile de extindere a afacerii pe plan general, in 2016, presupun “o extindere sustinuta a livrarilor pe pietele externe, in conditiile in care, la nivel intern, pretul este inca unul dintre cele mai puternice criterii de fundamentare a deciziei de achizitie”, obiectiv pentru care se are in vedere “lansarea unor game speciale de produse, care sa inglobeze tehnologii de viitor”, precum sistemele de automtizare accesibile din telefonul mobil, care ofera informatii cu privire la starea produsului. Din punct de vedere financiar, “obiectivul MCA pentru urmatorii 10 ani este sa atinga o cifra de afaceri de 100 milioane de euro”, a adaugat Ciprian Oprea. Informatii suplimentare, la www.mcagrup.ro
|