NOU! A aparut revista Fereastra - editia martie-aprilie 2016 |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 29 Mar 2016 15:35 |
A aparut editia martie-aprilie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala, pe de-o parte, diverse aspecte specifice pietei nationale de ferestre (din perspectiva unei initiative legislative ce reglementeaza, prin modificarea normativului P118, reactia la foc a materialelor de constructii), iar pe de alta parte, analiza unor perspective reale de crestere in domeniu. De asemenea, in paginile revistei sunt reflectate pe larg analize si estimari ale activitatii companiilor din sectorul furnizarii de sisteme din aluminiu, respectiv de servicii de vopsire in camp electrostatic si din domeniul productiei de tamplarie din aluminiu, pereti cortina, luminatoare si elemente conexe. In consecinta, perspectivele acestor segmente de piata sunt reliefate intr-o maniera exhaustiva, inclusiv prin integrarea celor mai recente informatii referitoare la fabricanti si furnizori. De asemenea, analizele mai cuprind si o serie de estimari, realizate pe baza anumitor aspecte ce ar putea deveni definitorii pentru domeniul specific, incepand din 2016. Pentru a intregi cercetarile respective, in noua pagini ale revistei se expun, in mod exhaustiv, opiniile a 19 producatori de tamplarie, furnizori de sisteme etc., care se refera atat la situatia actuala sau la prognozele privind evolutia afacerilor proprii, cat si la dinamica segmentelor de piata ori la aspecte specifice. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre cei mai semnificativi producatori de tamplarie si furnizori de sisteme, analize economice, tehnice si legislative etc. In acelasi timp, se relateaza principalele noutati din domeniu, in cadrul rubricii de eveniment (ce se refera la diverse aspecte legate de noutatile prezentate la Fensterbau/ Frontale 2016), precum si la sectiunea de produse si tehnologii, care accentueaza, pe de-o parte, o serie de solutii inovatoare pentru fatade cortina, iar pe de alta parte, ilustreaza efortul incununat de succes, in materie de cercetare si dezvoltare, depus de expertii unor societati ce stabilesc tendinte in domeniile lor de activitate si altele. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor – abordeaza, printre altele, diverse teme de real interes. Astfel, la rubrica de actualitate sunt descrise, in doua pagini, aspecte inedite evidentiate pe piata, din perspectiva unor modificari propuse in normativul P119, aspect conturat pe larg si in cadrul sectiunii de analiza, prin articolul intitulat „Normativul P118 – de la o forma incompleta la una contradictorie”. La aceeasi rubrica sunt reliefate si elemente fundamentale cu privire la bransa furnizorilor de sisteme din aluminiu (cu factori de influenta precum situatia importurilor), in timp ce domeniul productiei de ferestre/ pereti cortina din aluminiu face obiectul unui articol distinct, cu previziuni privind rata de crestere a fabricarii ansamblurilor, analiza fiind certificata prin opiniile a 12 manageri ai firmelor de profil.
Aspecte inedite de la Fensterbau/Frontale, prezentate in paginile revistei
Sectiunea de eveniment descrie, in trei pagini, cele mai interesante aspecte de la Fensterbau/Frontale 2016, targ care a impresionat din nou prin anvergura sa, prin gradul ridicat de specializare si prin atentia acordata detaliilor. La rubrica de produse si tehnologii sunt reliefate in patru pagini solutiile inovatoare dezvoltate ca urmare a exigentelor impuse de noile regulamente energetice (pe segmentul furnizarii de sisteme din aluminiu), precum si produse deosebite propuse de New House Design Project (echipamente Fux Austria) sau Dualsoft (programul WinArhi 8), mai ales ca, prin cercetare-dezvoltare si inovatie, firmele respective stabilesc noi standarde in domeniu. Rubrica denumita Cover Story, dezvoltata in patru pagini, reflecta cele mai importante aspecte ale activitatii grupului belgian Reynaers. La rubrica de opinii, situatia generala a pietei, in ansamblul sau, precum si a diverselor segmente specifice (tamplarie din PVC, productia de usi sectionale, fabricarea vitrajelor termoizolante, furnizarea de materiale semifabricate pentru fatade, livrarea de usi speciale, finisarea sistemelor din aluminiu, fabricarea de profile si glafuri din acelasi material etc.) sunt conturate de manageri ai societatilor Romco System, Stialmet, MCA Grup, Moldoglass, Color Metal, Alfa Cluj, Analko, Ally-Met Technology si Geplast. Aceeasi rubrica gazduieste si opiniile directorului de PR si comunicare al institutului IFT Rosenheim, Jürgen-Benitz Wildenburg (cu privire la show-ul organizatiei ce a avut loc la Fensterbau/Frontale), respectiv a lui Elke Harreiß, directorul targului Fensterbau/Frontale, ce se refera la caracteristicile editiei din acest an. La sectiunea de producatori si furnizori se evidentiaza, in sapte pagini, modul in care dinamica intregului sector este influentata de diverse aspecte intrinseci sau extrinseci, inclusiv prin prisma noilor perspective economice pentru societatile din sectorul de ferestre (reflectate si prin intentiile de efectuare a unor importante investitii), in timp ce o serie de companii reprezentative indica principalele probleme survenite anul trecut si perspectivele pe termen scurt si mediu. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la formele recomandate de organizare pentru firmele moderne se evidentiaza pe larg la rubrica de consultanta. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|