INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
![]() |
WELTHAUS SRL |
Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 37, Zalau, Judet Salaj |
Fax: 0260/606.145 |
Mobil: 0752-198.145 |
E-mail: ofertare@welthaus.ro |
Web site: www.welthaus.ro |
Domenii: Tamplarie din PVC | Tamplarie din aluminiu | Furnizori de servicii |
Descriere activitate Producator de tamplarie termoizolanta din PVC si aluminiu, usi si accesorii (rulouri, jaluzele); furnizor de servicii de vopsire si debitare de tip laser. |
Prezentare companie/institutie WELTHAUS investeste in digitalizare si oferta de produse
![]() Alexandru Welther (36 de ani)
Functia/Firma: director de vanzari, Welthaus;
Experienta profesionala: 12 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
Anul 2024 a fost unul de crestere pentru compania Welthaus, aceasta reusind sa-si consolideze pozitia detinuta pe piata nationala de tamplarie termoizolanta. Comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri a consemnat o majorare de aproximativ 11,8%, datorita expansiunii pe pietele externe si cresterii cererii interne pentru solutii premium de feronerie si profile eficiente energetic. In 2025, principalul obiectiv al companiei consta in mentinerea ritmului de crestere, prin derularea de investitii in digitalizare si in extinderea gamei de produse.
- Ce alte investitii ati derulat in ultima perioada si ce planuri aveti pentru 2025?
- Recent, am finalizat o investitie majora, in valoare de 2,5 milioane de euro, pentru modernizarea capacitatii de fabricatie. Aceasta a inclus achizitia unei linii de productie a sticlei izolatoare (IG), menite sa ne permita fabricarea unor produse de o calitate superioara, cu caracteristici avansate de izolare termica si fonica. De asemenea, am investit in instalatii de testare pentru sistemele de tamplarie, ceea ce ne ofera posibilitatea de a garanta clientilor produse conforme cu cele mai stricte standarde de performanta si siguranta. In 2025, vom continua sa alocam fonduri pentru inovatie si digitalizare, punand accent pe automatizare si optimizarea proceselor de fabricatie. Digitalizarea are un rol esential in dezvoltarea companiei noastre. Astfel, am implementat un sistem CRM pentru gestionarea relatiilor cu clientii si automatizarea proceselor de ofertare, precum si solutii de inteligenta artificiala pentru optimizarea logistica. Ne propunem ca, pana la sfarsitul anului 2025, cel putin 80% din operatiunile proprii sa fie complet automatizate. Colaboram cu furnizori de top din Europa pentru a asigura calitatea materialelor utilizate. Recent, am renegociat contractele cu acestia pentru a obtine preturi cat mai competitive si termene de livrare flexibile, iar in viitor, intentionam sa dezvoltam parteneriate strategice pentru aprovizionare directa.
- Cum este structurata oferta proprie de produse?
- Oferim partenerilor o gama diversa de produse, ce cuprinde inclusiv ferestre si usi din PVC/ aluminiu. Realizarea si comercializarea ferestrelor din PVC are o contributie de aproximativ 50% la totalul livrarilor, diferenta revenind ansamblurilor din aluminiu (30%), usilor si accesoriilor, cum ar fi rulourile si jaluzelele (20%), precum si serviciilor de vopsire sau debitare de tip laser. Evolutia pietei de profil indica o tendinta de crestere a cererii pentru solutii eficiente energetic, ceea ce ne determina sa ne adaptam constant oferta.
- Care sunt principalele zone in care va distribuiti produsele?
- In prezent, detinem o retea extinsa de distributie, nationala si internationala, exportandu-ne produsele in Germania, Franta, Italia si Austria. In 2025, vizam extinderea pe pietele din Benelux si Scandinavia, iar digitalizarea lantului logistic va avea un rol esential in cresterea eficientei livrarilor.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie-Aprilie 2025) |