PRO CONFORT: Dezvoltare a activitatii, orientata catre achizitia de utilaje |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 23 Ian 2015 19:37 |
Pentru anul 2015, managerii producatorului de tamplarie Pro Confort preconizeaza obtinerea unei majorari de 20%a cifrei de afaceri, pe fondul dezvoltarii pietei de constructii si a celei imobiliare in zona predilecta de activitate si a consolidarii parteneriatelor de vanzare la export. La realizarea incasarilor totale, contributia predominanta o are fabricarea de tamplarie din PVC (in proportie de 90%), diferenta fiind reprezentata de rulouri si plase de protectie impotriva insectelor. Dintre investitiile planificate pentru 2015, se distinge cea de achizitii a unor utilaje, care presupune alocarea unor fonduri in valoare de 110.000 de euro. In cele ce urmeaza, directorul de vanzari al firmei, Catalin Hangiu, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Prezentati activitatile de productie ale firmei.
- In domeniul executiei tamplariei din PVC dispunem de o capacitate de fabricatie cuprinsa intre 200 si 250 unitati/zi, pe care anul trecut am exploatat-o in proportie de 80%. Pentru realizarea usilor/ferestrelor din PVC, utilizam profile Gealan, feronerie Roto sau G-U si geam termoizolant fie realizat in regie proprie, fie furnizat de Agoterm, Glass Design si alte firme. Produsele cel mai bine comercializate din oferta noastra au fost, in 2014, ferestrele realizate din profile Gealan cu 6 camere, iar dintre noutatile pe care intentionam sa le lansam anul acesta se remarca ferestrele cu toc de renovare sau cele cu trei garnituri.
- Cum decurg operatiunile de livrare?
- Efectuam livrari la nivel national atat direct, cat si prin intermediul colaborarilor pe care le avem in derulare cu peste 40 de dealeri. De asemenea, aproximativ 30% din productia totala este livrata pentru proiecte de reabilitare termica, iar o cota de 10% ajunge catre pietele externe din Franta, Belgia, Italia si Germania. In 2014, cele mai numeroase comenzi le-am indeplinit in Bucuresti, Ploiesti, Calarasi sau Slobozia, pentru proiecte private, cu destinatie de locuinta. Acordam o atentie deosebita activitatilor de montaj, pentru care detinem 15 echipe specializate in instalarea tamplariei si alte doua pentru montajul glafurilor de exterior/interior.
- Cum a evoluat piata de profil in ultimul timp, la nivel national si european?
- Segmentul de piata pe care activam a fost marcat in 2014 de o stagnare atipica pentru zona noastra de actiune, iar la nivelul lui 2015 preconizam o deblocare a pietei de profil. Principalele dificultati specifice firmelor din bransa sunt reprezentate de lipsa unei piete imobiliare bine structurate. Nivelul de informare a clientilor este mult mai ridicat decat in anii trecuti, ceea ce reprezinta un avantaj atat pentru beneficiari, cat si pentru noi, ca producatori.
|