ROMSERV INVEST isi consolideaza relatiile de afaceri, ca baza a dezvoltarii durabile |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 22 Mar 2021 06:00 |
Producatorul de tamplarie din PVC, aluminiu si geam termoizolant Romserv Invest (judetul Dambovita) a reusit sa obtina in 2020 o majorare de aproximativ 5% a cifrei de afaceri in raport cu valoarea din 2019, cand nivelul atins a fost de aproximativ 9,5 milioane de lei, desi, datorita crizei sanitare, conditiile pietei si cele economice au fost destul de dificile. Floris Lazarescu, administratorul companiei, precizeaza ca, in acelasi timp, profitul firmei a fost, de asemenea, consolidat. In prezent, firma intentioneaza sa deruleze trei proiecte majore de investitii.
- Detaliati programele de dezvoltare pe care le aveti in prezent in derulare.
- Primul proiect pentru care asteptam raspunsul final este finantat din fonduri europene, are valoarea de 1,8 milioane de euro si presupune constructia unui centru dedicat productiei de geam termoizolant. Este un proiect POR, pe masura 2.2, care presupune cresterea competitivitatii activitatii prin constructia unei fabrici destinate productiei geamului termoizolant si a unor spatii de birouri aferente cu o suprafata construita de 1.200 mp, pe un teren cu suprafata totala de 5.700 mp, in Targoviste. Cel de-al doilea proiect este dezvoltat din granturi acordate la debutul pandemiei, are o valoare de 400.000 de euro si presupune achizitia de utilaje pentru productia de tamplarie termoizolanta din aluminiu. Iar cel de-al treilea, care cel mai sigur urmeaza sa fie demarat in luna mai a acestui an, cu o valoare de 100.000 de euro, presupune adoptarea unor masuri de digitalizare a tot ceea ce insemana computere pentru lucru, licente, software-uri, arhiva electronica, website si magazin online.
- Ce masuri ati decis sa adoptati in contextul crizei sanitare internationale pentru a va proteja afacerea?
- In primul rand, am adoptat masurile impuse de autoritati pe care consideram ca toate firmele din domeniu trebuie sa le respecte cu strictete. Pe acestea le-am completat cu un set de masuri specifice atat in sectiile de productie, cat si la birou si care au presupus asigurarea distantei fizice potrivite intre salariati, montarea de paravane sau un program de aerisire de aproximativ trei ori pe zi la intervale de doua ore, asigurarea de materiale suficiente de dezinfectare pentru toti angajatii, precum si dezinfectie saptamanala cu nebulizator. In aceste conditii dificile, atat relatiile cu furnizorii, cat si cele cu beneficiarii s-au consolidat, mai ales prin solidaritate. In vederea sprijinirii activitatii colaboratorilor distribuitori, am decis sa fim mai maleabili cu ei si sa le oferim termene de plata mai mari. In general, lucram cu parteneri puternici, mai ales ca produsele proprii fac parte din gama premium. In ceea ce priveste evolutia pietei in 2021, putem spune ca aceasta este marcata de lipsa de incredere si de scumpirea materiilor prime.
- Cum se structureaza oferta proprie?
- Producem, in principal, tamplarie din PVC (cu o contributie de 80% din total), diferenta revenind operatiunilor de realizare a ansamblurilor din aluminiu, care au fost in crestere, precum si fabricarii geamului termoizolant. De asemenea, realizam si pereti cortina si lucrari de placare cu materiale compozite.
|