Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
01 Feb 2012 09:37
|
Compania Send'92 Imp-Exp a realizat in 2011 o cifra de afaceri in crestere cu aproximativ 10% fata de 2010, ceea ce constituie, in opinia repezentantilor societatii, o performanta avand in vedere activitatea redusa derulata in sectorul de tamplarie termoizolanta din Romania. "Trebuie mentionat faptul ca am adoptat masuri speciale in vedere atingerii obiectivelor propuse. Printre acestea se afla demararea parteneriatului cu furnizorul de sisteme Salamander - Germania. Profilele respective au o calitate deosebita si fac posibila realizarea unor ansambluri de tamplarie cu un raport optim calitate-pret. In ceea ce priveste feroneria, am optat pentru utilizarea sistemelor Siegenia-Aubi, considerate a se incadra in gama de top de pe acest segment. Geamul termoizolant continuam sa il fabricam in cadrul unitatii proprii, folosind sticla Saint-Gobain (modelul 4S) sau Guardian. Calitatea produselor proprii este garantata de parcurgerea procedurilor de certificare a conformitatii, concretizata prin aplicarea marcajului CE. Trebuie mentionat faptul ca au fost realizate rapoarte de incercari pentru o gama extinsa de modele, testele fiind realizate in cadrul laboratoarelor IFT Rosenheim - Germania si EMI - Ungaria. In ultima perioada, am remarcat o segmentare evidenta a pietei, o parte dintre beneficiari punand accent pe pretul de livrare (in special cei care opteaza pentru reabilitarea ferestrelor din cadrul blocurilor de locuinte), in vreme ce altii solicita un nivel superior de performanta. In orice caz, am constatat o sporire a gradului de informare a clientilor, multi avand solicitari extrem de precise in ceea ce priveste caracteristicile produselor comandate. Mai trebuie precizat faptul ca o mare parte din cererea aferenta anului 2011 s-a format in sezonul estival, atunci cand a crescut numarul solicitarilor exprimate de persoanele care deruleaza activitati lucrative in afara granitelor Romaniei si care efectueaza investitii pentru constructia de imobile sau reabilitarea celor existente. Pentru acest an, obiectivul de marketing este constituit de mentinerea pe acelasi trend si obtinerea unei cresteri de minimum 10% a cifrei de afaceri. Aceasta tinta va fi dificil de atins, avand in vedere competitia acerba din domeniu. Vom face insa eforturi sa depasim acest obstacol prin promovarea unui raport optim calitate/pret si prin exploatarea la maximum a intregului suport de marketing si vanzari de care dispunem", a declarat Nicolae Durdui, director general al societatii. Informatii suplimentare, la www.send92.ro
|