SN DECO GROUP: Perfectionare a activitatilor de productie |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 25 Apr 2016 13:40 |
Divizia de tamplarie din cadrul SN Deco Group, alcatuit din opt firme din domeniul decoratiunilor de interior, a fost administrata in ultimul timp prin aceeasi strategie care a fost aplicata unitar in cadrul fiecareia dintre companii. Aceasta a presupus efectuarea de investitii sustinute in dezvoltarea segmentului de resurse umane, gama sortimentala, echipamentele de productie si training-uri personale periodice destinate atat dezvoltarii personale, cat si profesionale, care au fost organizate din convigerea ca o echipa puternica reprezinta un factor determinant al succesului pe piata. In cele ce urmeaza, directorul departamentului tehnic al firmei, Mihai Mija, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Ce alte proiecte de dezvoltare se deruleaza in cadrul firmei?
- In prezent, derulam un proiect de restructurare a activitatii in urma caruia dorim sa castigam cat mai mult teren in operatiunile de fabricatie prin anularea timpilor morti si eliminarea erorii umane care pot aparea la liniile de productie, dar si in logistica sau montaj. Astfel, ne focalizam atentia asupra factorului uman, dupa ce am definitivat un program sustinut de retehnologizare cu echipamente cat mai performante din punct de vedere tehnic. In acelasi timp, am remarcat ca training-urile derulate au contribuit la disparitia erorilor aparute la masuratori, preluarea si transmiterea comenzii si in productie, precum si la disparitia pierderilor neprevazute. Nu in ultimul rand, avem in vedere sistemul digital si cel online de comunicare, iar pana la finele lunii aprilie a.c. vom inaugura o noua facilitate de productie, cu o suprafata de 2.000 mp. Toate aceste programe de investitii ne-au ajutat la indeplinirea si chiar depasirea tuturor tintelor financiare pe care ni le-am stabilit an de an. In ceea ce priveste consolidarea incasarilor, de-a lungul timpului am ajuns la concluzia ca o politica de vanzari orientata catre client si non-abuziva, este cea mai potrivita si creeaza cele mai mici probleme.
- Ati planificat si adoptarea unor masuri pentru dezvoltarea distributiei?
- Anul acesta avem in vedere sa majoram cota exporturilor de la 22% la 30% din totalul productiei, pietele pe care efectuam livrari de acest tip fiind cele din Germania, Italia (mai ales in nordul peninsulei), Suedia si Norvegia. In vederea atingerii acestui obiectiv, ne-am propus sa extindem echipa de angajati care se ocupa de export. Pe plan national, livrarile se deruleaza cu precadere in zona Transilvaniei, respectiv in judetele Sibiu si Mures.
- Cum este influentat procesul de productie de cererile beneficiarilor?
- Paleta diversa de beneficiari ne obliga sa mentinem in productie toate categoriile de profile. Cererile premium provin, in principal, de la export si din zonele urbane, desi o parte importanta din comenzi vizeaza inca modele din gamele economica si medie. In oferta sunt disponibile ferestre si usi realizate cu profile KBE, Kommerling, feronerie Siegenia, dar si o gama completa de sortimente din domeniul tehnicii parasolare (fabricate in cadrul firmelor din cadrul grupului) sau usi de garaj.
|