SWING TRADE investeste pentru extinderea retelei de francize EurosanDoor |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 06 Iul 2021 06:00 |
Mai multe programe de investitii au fost derulate in cadrul companiei Swing Trade (din judetul Mures) in ultimul an. Dupa cum precizeaza Hegyi Sandor, directorul general al firmei, este vorba despre dezvoltarea de noi produse, dar si despre un program integrat de vanzari, prin intermediul careia ofertele ajung atat la clientii proprii, cat si la cei ai francizelor in aproximativ 5 secunde. Implementarea acestuia a marit numarul de clienti abordati in decursul unei zile de la aproximativ 50 pana la 250. Programele de dezvoltare vor continua si in perioada urmatoare, urmand ca firma sa se axeze pe implementarea unui sistem informatic de lucru automat si a unor programe speciale pentru acest domeniu.
- Precizati care sunt noile produse pe care le-ati dezvoltat si ce include portofoliul propriu?
- La inceputul pandemiei, cand Romania a fost oarecum „inchisa”, desi nu ne-am intrerupt deloc activitatea si am lucrat continuu, chiar daca nu la un nivel maxim, am avut timpul necesar pentru a dezvolta noi produse. Ma refer aici in primul rand la un sistem de parcare automat, destinat rezervarii locurilor de parcare, cu un design deosebit si o inaltime de 50 cm, ce permite astfel accesul pietonal. Promovam aceste produse la preturi foarte avantajoase si cu 50% mai mici decat cele existente pe piata din Romania. Un alt produs nou este reprezentat de un grilaj rapid pentru parcari subterane actionat prin telecomanda, cu dimensiuni de 3 m/ 5 m si care permite respectarea tuturor normelor ISU. Portofoliul propriu include patru categorii principale de produse, respectiv usi sectionale marca proprie Eurosandoor (cu o contributie de 50% la incasarile totale), grilaje de protectie (15%), porti batante, rulante si culisante (15%), platforme de autoridicare, sisteme de andocare si industriale (10%), precum si sisteme de automatizare fabricate in Austria, Italia si Slovacia.
- Mentionati principalele canale de distributie a produselor.
- Incepand cu anul 2019, am demarat dezvoltarea unei retele de francize, sub marca proprie Eurosandoor, la nivel national. In cadrul acestora, investitia firmei noastre este de 50%, iar cea a partenerilor tot de 50%. In prezent, detinem showroom-uri proprii in Targu Mures, Cluj-Napoca, Bistrita, Brasov, Baia Mare, Craiova si Arad. De asemenea, avem cereri pentru 18 noi francize, pentru care suntem in negocieri avansate si dorim sa le dezvoltam incepand cu luna iunie 2021. Aria proprie de distributie este activa la nivel national si in principal in zona Transilvaniei, insa, in acelasi timp, realizam si export in Austria, Republica Moldova si Ungaria.
- Indicati care este contributia activitatilor de export la incasarile proprii si cum au evoluat acestea in ultimul an.
- Livrarile externe au contribuit cu aproximativ 7% la incasarile totale din 2020. Anul trecut, am reusit sa ne mentinem rezultatele financiare la nivelul de aproximativ 9,3 milioane de lei inregistrat in 2019. Pentru 2021, estimam obtinerea unei majorari a cifrei de afaceri de circa 17%, in conditiile in care estimam ca segmentul constructiilor va inregistra anul acesta o crestere de 15% a volumului lucrarilor, comparativ cu 2020.
|