SWING TRADE: Majorare a numarului de reprezentante directe |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 26 Ian 2015 11:05 |
Pentru 2015, din punct de vedere financiar, conducerea companiei Swing Trade si-a propus o majorare a cifrei de afaceri, cuprinsa intre 15% si 20%. In exercitiul fiscal precedent, a fost raportata tot o crestere, care s-a situat la nivelul de aproximativ 22% fata de cele 4,5 milioane de lei consemnate in 2013. Tendinta a fost similara si in 2013, cifra de afaceri din 2012 atingand pragul de 4,3 milioane de lei. La realizarea vanzarilor, contributia predominanta o are comercializarea usilor de garaj realizate in Italia, Elvetia, Ungaria etc. (cu 50% din total), firma efectuand, totodata, livrari de porti batante/rulante (10%), sisteme de actionare automata, grilaje de protectie, rampe de egalizare etc. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei, Hegyi Sandor, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Ce obiective pentru dezvoltare v-ati propus pentru anul in curs?
- Unul dintre principalele obiective de dezvoltare pe care ni l-am propus pentru acest an consta in majorarea numarului de reprezentante directe la nivel national, fiind vizate mai multe localitati importante, din toata tara. Pana in prezent am reusit sa inauguram astfel de spatii in Targu Secuiesc, Odorheiu Secuiesc, Medias, Sibiu, Craiova si Focsani. Totodata, ne-am propus sa intensificam operatiunile de export, acestea derulandu-se momentan in Republica Moldova, Ungaria, Slovacia si Italia.
- Care sunt avantajele efectuarii operatiunilor de export?
- Consideram ca este mult mai usor sa lucram cu partenerii externi, intrucat fiecare livrare se efectueaza exclusiv in baza unei comenzi. De asemenea, se solicita cantitati mai mari de produse, cu un grad de complexitate sporit din punct de vedere tehnic. De exemplu, atat pentru proiecte rezidentiale, cat si industriale, usile de garaj pe care le furnizam trebuie prevazute cu sisteme de automatizare. In 2015, una dintre categoriile noi pe care intentionam sa o comercializam la export este reprezentata de portile rulante si batante.
- Cum a evoluat cererea la nivel intern?
- Solicitarile pe plan intern sunt de asemenea in crestere, mai ales pe segmentul proiectelor industriale. Numarul acestora ne-a surprins prin cantitate, spre deosebire de 2012, cand comenzile erau mult mai putine. In 2014, s-au construit numeroase obiective, pe fondul sporirii bugetelor. In afara de livrarile realizate prin reprezentantele directe, activam si prin intermediul unei retele de aproximativ 65 de dealeri. Pentru consolidarea parteneriatelor aflate in derulare adoptam permanent diferite masuri, una dintre acestea fiind reprezentata de organizarea periodica a unor cursuri de perfectionare profesionala. Cel mai bine vandut produs din oferta proprie este usa de garaj rezidentiala si industriala marca proprie Eurosandoor, beneficiarilor nostri fiindu-le acordate inclusiv servicii de transport si garantie.
|