Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


IZOTEC GROUP

IZOTEC GROUP

Adresa: Str. Gheorghe Caranfil nr. 2, Savinesti, Judet NEAMT
Telefon: 0751511595
Fax: *
E-mail: vanzari@izotec.ro
Web site: www.izotec.ro
Domenii: Tamplarie din PVC
Descriere activitate
Specialisti in productia de ferestre si usi PVC premium.
Prezentare companie/institutie
Izotec: Cresteri semnificative in vanzari, prin angajamentul fata de calitate
 
 
 
 
 
 
Ciprian Chelariu (47 de ani)
Functia/Firma: administrator, Izotec Group;
Experienta profesionala: 23 de ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Izotec Group - unul dintre cei mai experimentati producatori de tamplarie termoizolanta din Romania - continua sa demonstreze ca succesul unei companii se bazeaza atat pe produsele pe care le ofera, cat si pe strategia de orientare spre client, respectiv pe alinierea la cele mai inalte standarde internationale de calitate. Investitiile in echipamente de procesare de inalta performanta, parteneriatele cu furnizori consacrati de materiale, strategia de eficientizare energetica si protectie climatica, certificarea solutiilor promovate la ift Rosenheim, sustinerea solutiilor profesionale de montaj pentru asigurarea unor caracteristici optime de exploatare - toate acestea au contribuit la consolidarea imaginii companiei si cresterea competitivitatii acesteia. In continuare, fondatorul societatii, Ciprian Chelariu, se refera la problematica actuala a pietei de profil si la strategia de dezvoltare ce va fi implementata in perioada urmatoare.
 
- Cum explicati evolutia Izotec, in conditiile in care multi producatori resimt stagnarea pietei?
- Piata a traversat o perioada de stagnare, dar noi am reusit sa ne diferentiem prin inovatie si prin capacitatea de a anticipa nevoile clientilor. Am mers pe o cale diferita, care a fost definita de pastrarea standardelor ridicate, realizarea de investitii in optimizarea operationala si oferirea unei experiente excelente pentru clienti si parteneri. Un exemplu concret este constituit de succesul ferestrelor Izo3+, care sunt dotate cu trei garnituri de etansare si ofera performante superioare. Prin Izo3+ si alte produse inovatoare, am reusit sa raspundem interesului tot mai mare pentru calitate si sustenabilitate. Cresterea de 10% a vanzarilor totale din ultimul an, datorate in mare parte acestui produs, chiar pe o piata stationara, reflecta acest lucru. Faptul ca furnizam solutii care aduc valoare adaugata reala ne-a permis sa ne consolidam competitivitatea si sa continuam sa crestem, in pofida conditiilor dificile. Totodata, angajamentul nostru fata de excelenta este vizibil in fiecare etapa a procesului - de la proiectare si productie, pana la relatiile cu clientii.
- Spuneti-ne mai multe despre modul in care reusiti sa mentineti acest nivel ridicat de calitate, avand in vedere presiunile economice.
- Calitatea nu este doar un obiectiv, ci o valoare fundamentala, care ne ghideaza in fiecare decizie pe care o luam. De aceea, nu facem compromisuri in ceea ce priveste materialele pe care le folosim. Un exemplu este feroneria Winkhaus, recunoscuta pentru durabilitatea si fiabilitatea sa. Dar calitatea nu se opreste doar la materiale: avem un sistem de control si verificare in fiecare etapa a productiei, pentru a ne asigura ca toate produsele noastre indeplinesc standardele pe care le promitem clientilor. Rigurozitatea si atentia la detalii ne permit sa promovam ferestre si usi de inalta performanta, iar faptul ca, in pofida presiunilor economice, reusim sa ne mentinem standardele si sa crestem vanzarile arata cat de mult apreciaza clientii consistenta in livrarea calitatii.
- Cum gestionati calitatea materialelor furnizate si, mai apoi, cum demonstrati clientilor ca produsele respecta standardele din acest punct de vedere?
- Mentinerea unei calitati constante este un aspect critic pentru noi si constituie nucleul tuturor operatiunilor. Cheia pentru a produce volume mari, fara sa facem compromisuri in privinta calitatii, este automatizarea si standardizarea proceselor de productie. Am implementat tehnologii care ne permit sa ajustam procesele in functie de specificatiile fiecarei comenzi, fara sa compromitem consistenta si calitatea finala a produselor. Controlul este o prioritate absoluta si aplicam verificari stricte, in fiecare etapa. Toate componentele trec printr-o evaluare atenta, iar acest lucru ne garanteaza ca produsele sunt durabile, performante si eficiente. In ceea ce priveste furnizorii, colaboram doar cu parteneri care indeplinesc standarde riguroase. Materialele pe care le utilizam sunt verificate la fiecare livrare. Alegerea unor astfel de furnizori ne asigura ca produsele noastre isi mentin calitatea, indiferent de volumul de productie. Pentru a demonstra acest lucru in fata clientilor, ne bazam pe certificarile internationale si pe testarile riguroase. De asemenea, feedback-ul clientilor este extrem de important. Faptul ca nu facem compromisuri, indiferent de volumul cererilor, este vizibil atat la produsele la Izotec, cat si in modul in care ne abordam colaborarile.
- Ce planuri aveti pentru urmatorii ani si cum vedeti rolul parteneriatelor strategice in atingerea obiectivelor?
- La Izotec, etica de business si transparenta sunt elemente pe care le respectam cu strictete. Credem ca succesul pe termen lung nu se bazeaza doar pe calitatea produselor, ci si pe modul in care gestionam relatiile comerciale. In acest sens, ne angajam sa construim parteneriate bazate pe valori comune, precum calitate, sustenabilitate, corectitudine si respect. Avem un plan de dezvoltare pe termen mediu si lung, care vizeaza asigurarea unei cresteri continue si sustenabile. In urmatorii trei ani, ne propunem sa exploram noi oportunitati de colaborare cu furnizori si parteneri care impartasesc aceleasi valori si care pot contribui la realizarea obiectivelor strategice. Suntem pregatiti sa anticipam nevoile viitoare ale pietei, oferind solutii inovatoare si sustenabile. In esenta, colaborarile pornesc de la premisa construirii unor relatii de lunga durata, care sa reflecte valorile noastre fundamentale si sa contribuie la succesul comun.
- Ce mesaj doriti sa transmiteti partenerilor si clientilor despre viitorul Izotec Group si angajamentul companiei?
- Strategia Izotec se axeaza pe trei aspecte fundamentale: sustenabilitate, customer service de inalta calitate si inovatie tehnologica. Aceste valori sunt esentiale pentru noi si stau la baza tuturor parteneriatelor. Furnizorii care impartasesc aceste principii vor gasi in Izotec un partener ideal pentru colaborari de lunga durata, bazate pe respect reciproc si excelenta operationala. Cu o strategie de crestere bine definita, ne angajam sa oferim oportunitati pentru succes comun si sa contribuim la dezvoltarea unei industrii mai sustenabile si inovatoare. Suntem increzatori ca, printr-o abordare orientata spre excelenta si o viziune pe termen lung, ne vom consolida si mai mult pozitia si vom continua sa oferim solutii de inalta calitate, raspunzand nevoilor si asteptarilor clientilor. Izotec este deschis la colaborarea cu cei care doresc sa se asocieze cu un producator de top si avem convingerea ca, astfel, compania va ramane un reper de incredere in industrie.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2024)
 


 
 
IZOTEC GROUP este in prezent unul din cei mai inovatori producatori de tamplarie PVC din Romania.
Am inceput productia de tamplarie PVC, in anul 2004, in orasul Piatra Neamt. Cerintele in crestere ale pietei au impus in scurt timp necesitatea extinderii capacitatilor de productie. Astfel, dupa numai 3 ani, Izotec Group si-a relocat activitatea intr-un spatiu generos, de 20.000 mp, situat la 10 km de oras (actualul sediu din localitatea Savinesti, judetul Neamt).
Pentru siguranţa şi confortul clientilor nostri, am investit pana in prezent peste 8 milioane de euro în dezvoltarea tehnologică a companiei. Pentru ferestre şi uşi tot mai sigure şi durabile!
Retrospectiv, cele mai importante investiții ale companiei au fost in capacitatile performante de producție. Primele doua unitati de productie au intrat in functiune in anii 2007- 2008. Anul 2017 a marcat o nouă etapă, extrem de importantă în dezvoltarea Izotec - finalizarea celei de-a treia unități de producție proprie, echipată cu cel mai modern utilaj de prelucrare a tâmplăriei PVC din România - centrul de debitare și prelucrare Schirmer, unic la momentul respectiv, in tara. Utilajul poate prelucra 300 de piese de tamplarie in 8 ore.
Un sfert din cifra de investititii mentionata mai sus a fost alocata doar pentru ridicarea și echiparea celei de-a treia hale de producție.
Anul 2018 a avut o semnificatie aparte pentru Izotec, deoarece a marcat implinirea a 10 ani de la obtinerea primei certificari pentru marcaj CE din partea prestigiosului Institut european, ift Rosenheim (Germania). Din martie 2008, procesul de productie din cadrul Izotec este atent verificat de specialisti din partea Institului german, fiecare din cele 4 game de produse Izotec avand certificarile ift obtinute direct de catre Izotec Group.
Prin testarea si certificarea constanta a produselor Izotec, dorim sa asiguram clientii nostri ca le vom furniza ferestre si usi sigure, cu un grad ridicat de fiabilitate si rezistenta in exploatare.
Ca strategie de dezvoltare, am ales sa punem accentul pe promovarea si recomandarea cu prioritate a produselor premium Izotec, indiferent ca este vorba de proiecte imobiliare de amploare, sedii de companii sau de echiparea locuintelor particulare. Am analizat cu atentie evolutia pietei locale si europene, si am considerat ca este absolut necesar sa ne concentram pe gamele de ferestre si usi performante. Prin consiliere si explicatii detaliate ale avantajelor tamplariei PVC premium, clientii nostri sunt in masura sa inteleaga importanta investitiei pe care o fac pe termen mediu si lung. Pot alege astfel, in cunostinta de cauza, siguranta si confort pentru ei si familiile lor.
Asadar, putem spune ca pe langa cifrele de vanzari pe care orice companie le monitorizeaza, urmarim sa contribuim la cresterea gradului de informare corecta a clientilor, in ceea ce priveste performantele tamplariei PVC. Multor clienti li se ofera ca unic sistem de raportare factorul pret, si nu stiu ce sa urmareasca de fapt in ofertele furnizorilor de tamplarie.
In momentul in care ii explici clientului care sunt BENEFICIILE pe care EL le va avea prin achizitia unei tamplarii de calitate, va creste gradul de incredere in produsele achizitionate si compania furnizoare.
Putem estima ca a crescut numarul clientilor care inteleg valoarea reala a investitiei in tamplarie de calitate:
  • locuintele sunt mai sigure la tentativele de spargeri ale hotilor,
  • cheltuielile de intretinere sunt mai mici, datorita izolarii termice performante
  • traiesc intr-un mediu mai sanatos, mai confortabil, datorita aportului mai mare de lumina naturala si aerisirii performante si controlate.
Gamele de produse premium pe care ne concentram in anii urmatori sunt:
Produsele de tamplarie Izotec ajung in majoritatea zonelor din Romania, prin parteneri (persoane juridice), sau direct la clienti (persoane fizice), dar si la constructori sau dezvoltatori imobiliari, prin proiectele moderne realizate de acestia din urma. In ceea ce priveste activitatea de export, produsele noastre sunt extrem de apreciate in Europa pentru calitatea solutiilor pentru ferestre si usi, dar si pentru flexibilitatea pe care o aratam proiectelor cu specific din fiecare tara cu care dezvoltam relatii comerciale.
Exportam cu succes tamplarie PVC cu marcaj CE in tari precum Italia, Franta, Belgia, Olanda, Germania, Austria, Elvetia, Anglia, Irlanda, Spania. Produsele Izotec sunt executate conform standardelor, cu utilaje moderne, asistate de calculator, utilizand materiale de calitate superioara furnizate de producatorii de top din domeniu.
Pe langa atentia acordata calitatii, Izotec se implica activ si in comunitatea in care isi desfasoara activitatea, sustinand diferite evenimente - organizarea de competitii sportive pentru copii si adulti, modernizarea tamplariei din unitati scolare, baze sportive, institutii culturale, sustinerea cazurilor medicale speciale, sustinerea proiectelor scolare cu diverse tematici, campanii de ajutorare a persoanelor afectate de calamitati (incendii, inundatii, etc).
Un proiect special pe care il derulam anual, incepand din 2012, este Saptamana Altfel la Izotec, perioade in care fabrica noastra este vizitata de elevi de la scolile din judet. Este o ocazie speciala pentru noi sa le prezentam modul de lucru dintr-o fabrica autohtona, sa le oferim cadouri special realizate pentru aceste vizite, care sa le aminteasca copiilor de compania noastra. Copiii ne surprind cu intrebari extrem de ingenioase, iar ulterior primim din partea lor desene sau alte amintiri lucrate de ei si inspirate din ceea ce au vazut in timpul vizitei la sediul Izotec. 
In anii urmatori, ne propunem sa echipam cat mai multe locuinte din Romania si din Europa cu siguranta si confort, asigurate de tamplaria premium Izotec. Cifra de vanzari vizata pentru 2020 este de 15 milioane euro. In paralel, vom dezvolta numeroase proiecte prin care sa contribuim la cresterea gradului de informare si educatie al pietei.
Doar printr-o mai buna intelegere a beneficiilor pe care le vor avea clientii nostri, atunci cand vor alege o tamplarie de calitate, vom reusi si noi sa ne atingem obiectivele stabilite.
Detalii pe website www.izotec.ro si Facebook Izotec Group
 
West Residential Park - Bucuresti                                  Rivers Towers Iasi
   
 
Oscar Residence Iasi                                                        Adora Urban Bucuresti
   
 
Ansambul rezidential Tei (Andos) Piatra Neamt           Ansamblu rezidential Cartierul Solar Bucuresti
   
Dinamic 92 - sediu companie                                          Pensiune Casa Drumetului- Neamt        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                  
Bico Industries - sediu companie                                   Proinvest - sediu companie                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Micromedica - clinica medicala Piatra Neamt               Bucegi - complex comercial Piatra Neamt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roma - renovare complex cladiri in stil rustic              Normandia - renovare  cladire cu arhitectura
                                                                                           traditionala
 

         
                     
CIPRIAN CHELARIU (Izotec): Sunt necesare activitati de consiliere a clientilor
 
„Din observatiile pe care le-am facut, putem spune ca, la nivel national, a crescut numarul clientilor care inteleg valoarea reala a investitiei in tamplaria termoizolanta de calitate. De asemenea, locuintele sunt mai sigure la tentativele de efractie, cheltuielile de intretinere sunt mai mici (datorita izolarii termice performante), iar oamenii traiesc intr-un mediu mai sanatos si mai confortabil, datorita aportului superior de lumina naturala si aerisirii performante. De asemenea, am analizat cu atentie evolutia pietei locale si europene si am considerat ca este absolut necesar sa ne concentram pe comercializarea gamelor de ferestre si usi performante. Astfel, in 2018, am pus accent, cu prioritate, pe promovarea si recomandarea produselor premium Izotec, indiferent ca a fost vorba de proiecte imobiliare de amploare, sedii de companii sau de echiparea locuintelor particulare. In acest mod, numarul proiectelor pe care le-am echipat cu ferestre si usi premium Izotec - atat in tara (preponderent in localitatile Iasi, Bucuresti sau Brasov), cat si in strainatate (Germania, Franta, Belgia si Italia) - a crescut. In acelasi timp, ne-am axat pe acordarea de servicii de consultanta si putem spune ca, pe langa cifrele de vanzari pe care orice companie le monitorizeaza, urmarim in egala masura sa contribuim la cresterea gradului de informare corecta a clientilor in privinta performantelor tamplariei din PVC. In general, pe piata, multor clienti li se ofera ca unic sistem de raportare factorul pret, iar acestia nu stiu ce sa urmareasca, de fapt, in ofertele furnizorilor de tamplarie termoizolanta. In momentul in care le explici clientilor care sunt beneficiile pe care acestia le vor avea prin achizitia unei tamplarii termoizolante de calitate, gradul de incredere a acestora in produsele achizitionate si in compania producatoare vor creste. Din acest motiv, putem spune ca, prin consiliere si explicatii detaliate asupra avantajelor pe care le ofera ansamblurile termoizolante premium, clientii companiei noastre sunt in masura sa inteleaga importanta investitiei pe care o fac pe termen mediu si lung si pot alege, astfel, in cunostinta de cauza, siguranta si confortul, pentru ei si familiile lor. In ceea ce priveste calitatea produselor pe care le oferim, am dori sa mai adaugam faptul ca, in 2018, am implinit 10 ani de la obtinerea primei certificari pentru marcajul CE pe care ne-a acordat-o prestigiosul institut european IFT Rosenheim (Germania). Aceasta preocupare pentru calitate a dus, in 2018, la cresterea cu 20% a ponderii produselor premium la realizarea cifrei de afaceri. Produsele noastre ajung si la export (operatiunile de acest tip au o contributie cuprinsa intre 20% si 25% la incasarile totale) si nu facem diferentieri in ceea ce priveste nivelul de calitate la care le livram, insa exista anumite solicitari specifice pentru produsele livrate la export, legate de designul adaptat renovarilor, dar si de culorile folosite. Produsele Izotec ajung pe intreg teritoriul Europei gratie marcajului CE detinut, iar in 2018 ne-am axat, in special, pe consolidarea pietei franceze. In continuare, ne-am propus sa ne consolidam pozitia pe pietele actuale, dar si sa urmarim dezvoltarea de parteneriate atat in Europa, cat si in America de Nord sau de Sud - si nu numai, unde am avut si avem contacte. Totodata, gamele de produse premium pe care ne vom concentra atentia in continuare sunt IzoKub - powered by Gealan (Kubus) pe care urmeaza sa o lansam in 2019, IzoElite - powered by Gealan, IzoKlass - powered by Kömmerling, IzoPremidoor - powered by Kömmerling (usa culisanta cu ridicare), sistemele de placare cu aluminiu si de deschidere perimetrala (sau ferestrele 3D), precum si cele dotate cu balamale ascunse. In anii viitori ne propunem, de asemenea, sa echipam cat mai multe locuinte din Romania si din Europa cu produse premium Izotec si sa dezvoltam, in paralel, numeroase proiecte prin care sa contribuim la cresterea gradului de informare si educare a pietei. In plus, daca beneficiarii vor alege o tamplarie de calitate, si noi vom reusi sa ne atingem obiectivele stabilite. Dintre acestea, am putea mentiona ca, pentru 2020, ne-am propus sa realizam o cifra de afaceri de 15 milioane de euro”.

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left