Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - TERMOPLAST are in vedere atingerea mai multor obiective de branding
TERMOPLAST are in vedere atingerea mai multor obiective de branding
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 06 Iun 2023 06:00
Daniela Neculai, directorul executiv al companiei Termoplast, precizeaza ca principalul obiectiv de branding al firmei este reprezentat de dorinta de a fi perceputi ca un brand prietenos, de incredere, reflectand flexibilitate in afaceri si multa atentie la cerintele clientilor. Ne bucuram de o identitate de brand creata de mult regretatul Ioan Dan Niculescu, fondatorul agentiei Argo Media din Iasi, unul din cei mai apreciati specialisti din domeniu, cu o expertiza deosebita in domeniul identitatii vizuale. Ca principale obiective actuale de branding, putem enumera cresterea brand-awareness-ului pe piata externa, consolidarea imaginii de angajator, implementarea strategiei de crestere, diferentierea pe plan intern si extern pentru B2B si cresterea interactiunilor de calitate cu clientii. Orice firma care se respecta ia in considerare rebranding-ul, la o anumita perioada de timp. Piata este intr-o continua miscare, obiceiurile de cumparare se schimba si apar firme noi. In marketing testezi, vezi ce functioneaza si apoi investesti. Cea mai mare provocare, ca producator, este aceea de a identifica partenerii seriosi si, in masura in care iti permiti, sa renunti la cei mai putin seriosi, ce fac compromisuri privind calitatea si/ sau nu isi respecta angajamentele fata de clienti. Cele doua caracteristici de baza ale identitatii proprii de brand sunt viziunea si misiunea companiei. Misiunea noastra este sa dezvoltam echipe si parteneriate, sa le sustinem sa isi depaseasca limitele, in timp ce viziunea noastra merge catre executia unei tamplarii de un inalt nivel tehnic si estetic. Un element definitoriu al pozitionarii marcii se regaseste in propunerea de valoare «Ferestre frumoase, in culori speciale, cu termen rapid de livrare!». Unii producatori sunt focalizati pe volume si produse cat mai simple. Pentru noi, ferestrele pot fi elementul de atractie al unei case. Ne concentram pe frumos si pe calitate, pe culori speciale, de unde si motto-ul «Ferestre frumoase, solutii exclusiviste!». In prezent, suntem cel mai mare producator de ferestre din profile PVC Schuco din Romania si al doilea cel mai mare producator de ferestre din profile PVC Rehau din Romania. Am luat decizia sa prelucram numai materiale de calitate, lucram cu doua dintre cele trei cele mai importante branduri de profile PVC din lume. Am evitat calea clasica - un profil de top si unul de tip low-cost, ultimul, de obicei, primind un adaos mai bun. Dorim sa facem parte atat din visul beneficiarului final, acela de a se bucura de o tamplarie de foarte buna calitate pe termen lung, cat si sa avem succes pe termen lung cu partenerii nostri. De exemplu, marcile Schüco si Rehau sunt foarte bine vazute pe pietele din Germania, Austria, Belgia si Italia. In Romania insa, au popularitate ridicata alte profile, mai economice. Aproximativ 70% din productie este exportata in Europa, in special in Italia, Belgia, Austria, dar si in alte tari precum Germania, Portugalia sau Olanda. Produsele noastre au eticheta «Fabricat in Romania» si acest lucru este foarte important pentru noi”, a adaugat oficialul firmei. Informatii suplimentare, la www.termoplast.ro 
 
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left