Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
19 Dec 2014 19:54
|
Din punct de vedere al vanzarilor, cel mai probabil anul actual se va incheia pentru compania Valras Prod, din Ploiesti, la acelasi nivel ca exercitiul financiar precedent, cifra de afaceri urmand sa totalizeze peste un milion de euro. "Am facut eforturi pentru a ne consolida cifra de afaceri, intr-o conjunctura economica destul de nefavorabila, in care investitiile publice si cele private s-au situat la cote minime. Din fericire, nu am mai intampinat probleme legate de indisciplina financiara, insa aceasta a fost o consecinta stricta a masurilor interne implementare, care au presupus un control strict al clientilor, pentru a identifica eventualele riscuri de neplata. In ceea ce priveste concurenta neloiala, lucrurile nu s-au schimbat aproape deloc, in continuare activand pe piata de profil companii care au deficiente majore in respectarea legii atat a prevederilor tehnice incluse in standarde, cat si a normelor fiscale. Cu toate acestea, am incercat sa avem o abordare realista si sa ne concentram in sensul optimizarii activitatii proprii. Astfel, in 2014 am livrat geam termoizolant la obiective importante, cum ar fi sediul administrativ al Ubisoft - Bucuresti si bazinul Clubului Sportiv Dinamo (ambele lucrari au presupus instalarea unor fatade cortina cu suprafete de peste 2.000 mp fiecare). In anul urmator ne propunem sa completam dotarea tehnologica actuala, prin achizitia unor echipamente specializate in procesarea vitrajelor. Desi situatia curenta nu incurajeaza investitiile, ne pregatim intens pentru o abordare integrala a pietei in perioada in care aceasta se va reincadra pe un trend ascendent, incercand astfel sa asiguram clientilor o gama completa de produse. Deocamdata, cea mai eficienta utilizare a masinilor este obtinuta in cazul comenzilor pentru export, intrucat produsele destinate unor piete precum Germania, Austria, Italia sau Belgia asigura o rentabilitate superioara in raport cu valoarea aferenta livrarilor interne. Principalul avantaj pe care il detinem in aceste regiuni este dat de pretul competitiv, asigurand produse similare din punct de vedere al caracteristicilor si performantelor cu modelele promovate de companiile locale. Pe termen mediu si lung, obiectivul nostru ramane acela de asigurare a unei cresteri sustenabile a cifrei de afaceri, situate in jurul nivelului de 10%", a afirmat Valentin Petrescu, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|