VI-FI se extinde in mediul online si asteapta o crestere de 30% in anul curent |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 08 Dec 2022 06:00 |
Reprezentantii companiei Vi-Fi, cu sediul in judetul Arges, au in perspectiva un amplu proiect de investitii, care, dupa cum precizeaza Andru Voinea, Business Development Manager in cadrul firmei, „este menit sa o pregateasca pentru o evolutie sanatoasa”. Una dintre componentele importante ale acestui program este reprezentata de procesul de rebranding care se desfasoara in prezent. Astfel, showroomul propriu este acum vizibil si in mediul online, fiind inregistrata o optimizare a transmiterii informatiilor.
- Prezentati strategia de dezvoltare a companiei pentru 2022 si pe termen scurt.
- Strategia proprie de dezvoltare include investitii riguroase, precum implementarea Graf Synergy sau proiecte strategice din categoriile montarii panourilor fotovoltaice si realizarii unor puncte de incarcare pentru autovehicule electrice. Urmarim ca fabrica sa functioneze la cele mai inalte standarde posibile si de aceea am achizitionat o serie de echipamente ce permit manevrarea sticlei agabaritice atat in lantul tehnologic de productie, cat si in etapa de montaj, cu scopul eficientizarii operatiunilor de productie si instalare. De asemenea, in prezent, ne aflam in faza implementare a unui program ERP ce ne va ajuta sa perfectionam deciziile de management superior, printr-o abordare unitara a proceselor si a fluxurilor de lucru, simplificand colaborarea dintre departamente si permitandu-ne sa realizam analize detaliate, ca sa avem instrumentele ideale pentru cresterea competitivitatii. Si tot anul acesta, am realizat un kit de materiale care sa optimizeze activitatea retelei proprii de distributie. Facand abstractie de investitiile majore si planurile de viitor, chiar si fara aportul acestora, in 2022 am inregistrat o majorare de aproximativ 30% a cifrei de afaceri fata de 2021 si ne dorim ca aceasta crestere sa fie organica si sustenabila, respectand toate etapele unei evolutii sanatoase pe termen lung.
- In ce consta activitatea companiei?
- Marca Vi-Fi este una completa, ce ofera un sistem integrat, perfectionat in anii de existenta ai firmei, din care a rezultat o adevarata formula pentru succesul unui proiect si care include informare si ghidaj, produse de calitate ireprosabila, montaj si executie de exceptie, o investitie durabila si un parteneriat sigur. Portofoliul Vi-Fi cuprinde mai multe categorii de produse a caror dezvoltare am accelerat-o in functie de feed-back-ul de pe piata, dar si ca urmare a uneia dintre cele mai importante caracteristici ale companiei - si anume capacitatea de inovare. Asa am reusit sa detinem o reteta proprie in ceea ce priveste dezvoltarea de produse care sa fie competitive si in acord cu cerintele clientilor, care se indreapta tot mai des catre performanta.
- Cum asigurati distributia produselor proprii?
- Sistemul propriu de distributie include showroom-uri Vi-Fi, o retea de dealeri, dar efectuam si livrari directe catre proiecte, avand inclusiv parteneri externi solizi, de incredere.
|