WOHL: Investitiile in dezvoltare au determinat scaderea termenelor de livrare |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 29 Mai 2015 17:23 |
Producatorul de tamplarie termoizolanta din PVC Wohl, din judetul Vrancea si-a dublat, recent, suprafata spatiului de productie, in vederea sporirii vitezei de procesare si crearii unui nou flux dedicat exclusiv fabricarii usilor. Astfel, investitiile, care au totalizat aproximativ 340.000 de euro, vor contribui la reducerea termenelor de livrare de la cinci la trei zile. Odata cu dezvoltarea afacerii, se estimeaza obtinerea unei majorari de aproximativ 30% a cifrei de afaceri, in raport cu nivelul de doua milioane de lei inregistrat in 2014. De asemenea, rulajul anului trecut a fost cu 40% mai mare in raport cu 2013. In cele ce urmeaza, administratorul firmei, Bogdan Haineala, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Detaliati activitatile de productie desfasurate in cadrul firmei.
- In oferta proprie se regasesc trei tipuri de ferestre, respectiv Fereastra Wohl 5k62, modelul Wohl 6k74 si cel pentru case pasive Wohl 6k83 3G. Daca pana in prezent produsul preferat al utilizatorilor era reprezentat de ferestrele cu adancime de montaj de 60 de mm, cu vitraj dublu, in ultima perioada am remarcat o crestere a solicitarilor pentru tamplaria cu adancime de montaj de peste 70 mm, echipata cu vitraj triplu.
- Cum asigurati distributia produselor realizate?
- Vanzarile se efectueaza exclusiv prin intermediul distribuitorilor locali (magazine specializate, firme de constructii si montatori independenti) din judetele Vrancea, Buzau, Braila, Galati, Buzau, Bacau, Covasna, Harghita, Brasov, Suceava, Iasi, respectiv din municipiul Bucuresti. De asemenea, efectuam si operatiuni de export, care se situeaza la aproximativ 12% din productia totala.
- Caracterizati evolutia pietei de profil in ultimul timp.
- Consideram ca principala problema a domeniului este reprezentata de concurenta neloiala pe care o efectueaza firmele ce nu respecta toate standardele in vigoare. Ne referim in special la companiile (sau entitatile - mai corect spus) "invizibile" pentru autoritati, dar atat de vizibile prin montajele lor defectuoase de tamplarie. O alta problema a domeniului este reprezentata de derularea defectuoasa a programului national de reabilitare termica. Suntem de parere ca introducerea unor vouchere valorice pentru inlocuirea ferestrelor, asemanatoare celor din programul "Rabla", ar functiona mult mai eficient decat actualul sistem si ar da posibilitatea beneficiarilor sa-si aleaga singuri tamplaria termoizolanta cea mai potrivita, dinamizand, astfel, piata de profil. In ceea ce priveste gradul de informare a clientilor, am remarcat ca acesta se imbunatateste continuu, mai ales datorita mediului online, iar cerintele actuale converg din ce in ce mai mult catre o izolatie termica sporita. In ansamblu, din punctul de vedere al perceptiei distribuitorilor nostri, se pare ca piata de profil a inregistrat o crestere timida in 2014, in raport cu 2013. In ceea ce ne priveste, pentru 2015 prognozam in cel mai fericit caz o usoara crestere.
|