ADF PROD: Initiere a unui parteneriat cu un nou furnizor de profile |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 22 Aug 2012 10:20 |
Strategia pentru dezvoltare pe care o are in vedere conducerea companiei ADF Prod la nivelul lui 2012 consta in extinderea ariei de distributie atat pe plan intern, cat si international (in mai multe tari din Uniunea Europeana), mentinerea parteneriatelor cu dealerii si adaptarea continua la cerintele pietelor din tara si strainatate. De asemenea, dintre initiativele adoptate recent poate fi mentionata schimbarea furnizorului principal de profile din PVC. Incepand cu august 2012, tamplaria din PVC se realizeaza cu profile Salamander, fabricate 100% in Germania (atat prin extrudare, cat si prin caserare), fapt ce a dus la schimbari in fluxul tehnologic si la inlocuirea unor utilaje cu altele, noi si performante. De asemenea, se are in vedere sa se inaugureze in luna septembrie un nou showroom ultramodern in Piatra Neamt in zona centrala a orasului, cu o suprafata de 100 mp.
Florin Luca, director executiv al ADF Prod: „In primul semestru din acest an am inregistrat o mentinere a vanzarilor la valoarea din perioada similara a anului trecut. Pe fondul evolutiilor economico-politice, vizam pentru intreg anul 2012 stabilizarea cifrei de afaceri la un nivel asemanator cu 2011. La realizarea acestora, executia si comercializarea de tamplarie din PVC contribuie cu aproximativ 90%, diferenta fiind constituita de geam termoizolant, accesorii, rulouri si usi de garaj. In procesul de fabricatie se utilizeaza profile Salamander, feronerie Maco si geam termoizolant produs in unitatea proprie cu sticla Saint-Gobain. Capacitatea de procesare se situeaza la 150 unitati/zi, iar 30% din total este cota exportului in tari din Uniunea Europeana, precum Franta, Italia, Belgia sau Austria. Pe plan intern, livrarile se efectueaza atat printr-o retea de dealeri, cat si direct, catre proiecte finantate din fonduri publice/private. Pe plan national, numarul acestora este in 2012 relativ constant, obiectivele fiind de dimensiuni medii si constituind atat cladiri de birouri sau industriale, cat si rezidentiale etc. In ceea ce privesteevolutia domeniului, consideram ca in 2012 exista posibilitati minime de crestere, intrucat incertitudinea reprezinta cuvantul de ordine pentru intreaga economie. Dintre dificultatile pe care le intampina bransa, am putea semnala: contextul economic actual nesigur, lipsa lichiditatilor, scaderea drastica a numarului lucrarilor, practicarea unor preturi foarte scazute de catre unii producatori, concurenta neloiala si altele”.
|