ALUMINIUM PROMOTION CO: Stabilitate a cifrei de afaceri |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 08 Mar 2010 09:00 |
Aluminium Promotion Co a fost infiintata in anul 1994, fiind cunoscuta pe piata ca o companie extrem de serioasa in relatiile cu furnizorii de materiale, cu proiectantii si cu beneficiarii. Activitatea de peste 15 ani in domeniul executiei de tamplarie termoizolanta din aluminiu si fatade cortina, in cadrul careia a executat lucrari de mare complexitate, recomanda societatea ca pe un partener de incredere pe aceasta piata.
Roxana Constantinescu, director general Aluminium Promotion Co: "Anul trecut a fost atipic pentru intreaga economie autohtona. Inceput sub amenintarea unei crize globale - care a avut un efect complet abia spre sfarsitul perioadei - si pe fondul incertitudinilor induse de o administratie publica incapabila de a gestiona situatia economica fragila, 2009 nu a fost un an propice atingerii obiectivelor propuse la finalul exercitiului financiar anterior. In concluzie, singurul obiectiv realizat a fost acela de a ramane pe activi pe piata de profil, de a pastra locurile de munca existente si de a nu reduce veniturile angajatilor. In conditiile stagnarii activitatii de constructii, productia de tamplarie termoizolanta a inregistrat scaderi considerabile, mai ales pe segmentul ansamblurilor din aluminiu. In ceea ce priveste situatia curenta, estimam ca lucrurile se vor inrautati. Lipsa masurilor reale si eficiente de redresare a economiei, precum si reducerea drastica a creditarii vor ingreuna relansarea activitatii in bransa. In pofida tuturor obstacolelor, compania noastra a reusit sa se mentina la nivelul lui 2008, inregistrand o diminuare a cifrei de afaceri de numai 5%, fata de anul anterior. Dintre lucrarile de referinta executate in 2009, pot fi amintite: Militari Shopping Center, imobil Alexandrion, restaurant Bolta Rece (Bucuresti); sediul administrativ Style Construct, din Dragomiresti (Ilfov); sediul primariei din Calarasi; imobil de birouri (Craiova). Pentru 2010, ne-am propus o crestere a vanzarilor cu aproximativ 20%, vizand si alocarea de fonduri pentru completarea bazei tehnico-materiale in vederea majorarii capacitatii de productie. De asemenea, ne propunem si externalizarea acelor servicii care s-au dovedit a fi nerentabile in anii precedenti. Referitor la dificultatile intampinate, trebuie precizat ca ne-am confruntat, deseori, in procesul de licitatii, cu firme care contractau lucrari ce depaseau cu mult capacitatea proprie de productie, subcontractand ulterior aceste proiecte unor companii mici, fara experienta in domeniu. Rezultatul se poate observa prin lipsa calitatii obiectivelor executate. Multi dintre acesti competitori au avut probleme in faza de receptionare a lucrarilor de catre beneficiari si, implicit, in cea de incasare a creantelor. Calitatea lucrarii, experienta si gradul de dotare tehnica nu reprezinta, din pacate, criterii majore la alegerea furnizorului de sisteme din aluminiu, pentru multi investitori si/sau antreprenori generali. Astfel, in numeroase cazuri, pretul constituie elementul care influenteaza decizia de achizitie". |