Producatori de tamplarie
15 Feb 2010 11:30
|
Piata locala de case pasive a inregistrat, in ultima perioada, o crestere deosebita, concurenta manifestandu-se tot mai dur pe acest segment. Unul dintre efectele care se observa cel mai pregnant in momentul actual este reprezentat de majorarea numarului de metode agresive de promovare a diverselor solutii tehnice. "Este adevarat faptul ca unii dintre competitorii nostri apeleaza la mijloace nu tocmai corecte de a-si face cunoscuta oferta, in anumite cazuri incalcandu-se chiar si legislatia referitoare la publicitatea comparativa (in sensul mentionarii unor marci concurente in cadrul materialelor publicitare). Desi acest lucru nu face parte din procedurile unei concurente loiale, noi incercam sa depasim momentul si sa ne concentram exclusiv pe imbunatatirea ofertei proprii. Un exemplu in acest sens, de care toti cei care activeaza in domeniul specific ar trebui sa tina cont, este cel dat de legislatia valabila in Norvegia. Astfel, in statul scandinav, normele prevad acordarea de credite cu dobanda preferentiala (de 2,9%) exclusiv pentru proiectele care impun executia de imobile eficiente din punct de vedere energetic (sau case pasive). In ceea ce priveste tamplaria termoizolanta, acestea includ in mod obligatoriu geamuri cu insertie de kripton, ansamblurile fiind realizate doar din sisteme de inalta calitate. Totodata, exigentele referitoare la termosisteme sunt extrem de drastice: lucrarile se efectueaza cu placi din polistiren expandat cu o grosime de 50 cm (amplasate sub cladire), in timp ce la exterior se monteaza modele din XPS cu un gabarit de 40 cm (respectiv 75 cm in zonele de mansarda). Toate acestea asigura un nivel optim de izolare termica si contribuie la scaderea cheltuielilor de intretinere, concomitent cu sporirea gradului de confort", a declarat Marin Crutescu, director general al grupului Amvic. Informatii suplimentare, la www.amvic.ro
|