Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home
ART LAND: Piata autohtona de usi are potential de dezvoltare
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 21 Oct 2011 10:49
Giovanni Baldantoni (52 de ani)
Functia/Firma: director general, Art Land;
Experienta profesionala: 32 de ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Anul acesta, compania Art Land si-a diverisificat oferta proprie, integrand noi modele de usi de interior si implementandsolutii tehnice deosebite, precum sortimente rezistente la foc (sectionale, glisante etc.). Firma livreaza cu precadere usi de interior (in proportie de 49% din vanzari), sortimente de siguranta (20%) si rezistente la foc (15%), diferenta fiind reprezentata de modele sectionale, tamplarie din lemn-aluminiu, aluminiu sau PVC, pereti cortina etc. Dintre produsele pe care le promoveaza, 60% sunt realizate in unitatea proprie, prin utilizarea de componente importate (in proportie de 90%),circa 40% reprezentand ansambluri finite realizate de producatori italieni.
 
Cum se structureaza livrarile din punct de vedere al clientelei?
 
Ne adresam cu precadereclientilor persoane fizice, desiefectuamlivrarisi pentru mari proiecte imobiliare, asigurand pentru toate categoriilede beneficiari consultanta specializatasi servicii de montaj. In 2011, cele mai multe comenzi le-am inregistrat in Bucuresti.Panade curand, furnizam produse pe intregul teritori al tarii, insa, in ultima perioada, am recurs la parteneriate cu colaboratori din partea de est si nord-est a Romaniei. In orasele din apropierea Capitalei, abordampotentialii parteneri in mod direct.
 
Cum au evoluat vanzarile firmei in 2011?
 
Cifra de afaceri a ajuns, in 2011, la o treime fata de nivelul consemnat in 2007, intervalul in care s-a consemnat un declin major fiind reprezentat de anii 2008-2009. Concomitent cu aceste schimbari de ordin financiar, am fost nevoiti sarecurgem la restructurari de personal. In 2011, comparativ cu 2010, afacerea noastra s-a mentinut la acelasi nivel. Pentru 2012 preconizam cavor aparea posibilitati reale de dezvoltare in domeniul nostru, oferta actuala fiind adaptata noilor conditii ale pietei.

Ce impact a avut recesiunea economica asupra acestui domeniu de activitate?
 
Cel mai important efect al recesiunii a constat in selectiasocietatilor din bransa, situatie care a putut fi remarcatasi in 2011. Estimam ca,in perioada urmatoare,situatia se va stabiliza, dupa care se va relua procesul de crestere. Pentru ca acest lucru sa se poataintamplacat mai repede, consideram ca mediul politic trebuie saasigure celui de afaceri siguranta si continuitatelegislativa pentru desfasurareaactivitatii. De asemenea, se impune o crestere a nivelului de trai, clientii finali fiind cei pe care ii vizeaza preponderent firmele din bransa de usi. O problema perpetua este aceea ca exista companii care lucreaza fara forme legale. Chiar si in aceste conditii, piata romaneasca are potential de dezvoltare similar celor din Ungaria sau Bulgaria atat in domeniul constructiilor noi, cat si al celor existente, pentru care se impun procedee de reabilitare si amenajare interioara. Totodata, in tari precum Italia, Franta si Germania, orientarea principala se indreapta catre cercetare si dezvoltarea tehnica, pentru a reduce costurile.
 
Prezentati strategia de afaceri adoptata pe termen scurt si mediu.
 
In principal ne-am concentrat pe comercializarea de produse cu un raport optim calitate-pret, fara sa ne axam prioritar pe categoria celor ieftine si cu performante pe masura. In acelasi timp, am extins gama sortimentala si am recurs la masuri de crestere a gradului de specializare in acest domeniu. Am facut tot posibilul sa imbunatatim tehnologia proprie, dar nu ne-am implicat in accesarea de fonduri europene, pentru ca, din punctul nostru de vedere, procedura este dificila si birocratica, iar investitiile respective se amortizeaza destul de greu.
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left