ART LAND: Strategia de piata include masuri speciale in 2010 si 2011 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 03 Sep 2010 10:36 |
Compania Art Land, din Bucuresti, specializata in productia/distributia a numeroase tipuri de usi si ferestre, si avand filiale in Baia Mare si Constanta, promoveaza intens in ultima perioada produse speciale realizate in Italia. In cele ce urmeaza, directorul general al companiei ofera informatii suplimentare cu privire la acest aspect si la strategia de afaceri adoptata in anul 2010.
Giovanni Baldantoni, director general al Art Land: „Principalul obiectiv al strategiei pentru dezvoltare pe care o vom aplica in intervalul urmator consta in includerea in oferta si populatizarea unor produse noi, deosebite. Dintre acestea, se remarca sortimentele realizate de producatori de renume din Italia (Faraone, Mobirolo, Mvline, Casali) pentru care asiguram asistenta tehnica, montaj si livrare. De altfel, in oferta noastra de usi se regasesc preponderent modele de interior, de siguranta si rezistente la foc. Dintre celelalte masuri pe care le-am adoptat in vedere diminuarii impactului negativ pe care recesiunea economica l-a avut asupra firmei noastre, am putea mentiona: reducerea costurilor si scaderea preturilor. Din acelasi motiv, am remarcat ca si evolutia segmentului specific de activitate a fost una descendenta. Din punctul nostru de vedere, impactul cel mai puternic s-a resimtit in domeniul imobiliar, ceea ce ne-a afectat si pe noi, intrucat suntem implicati si in livrari directe pentru proiecte de acest tip. Previziunile noastre pentru evolutia domeniului in 2010 si 2011 nu sunt deloc unele optimiste, iar in ceea ce priveste activitatea proprie vizam mentinerea rezultatelor financiare pe care le-am obtinut in 2009”.
|